Za razliku od većine drugih naslova iz serijala, Fire Emblem: Awakening za 3DS sadrži opcionalni casual mod koji dopušta korištenje likova u budućim borbama čak i nakon njihove pogibije. To je ispalo iznenađujuće kontroverzno, čak i unutar razvojnog studija Intelligent Systems.
Masahiro Higuchi izjavio je da je bio na strani koja nije željela uključiti tu opciju u igru. To je ta specifičnost, da ukoliko netko umre, ne može se jednostavno kasnije vratiti u život kao u drugim igrama. Mora se pažljivije razmišljati o važnosti života kojeg se kontrolira u igri. To je također povezano i sa razinom težine – igrači su primorani napredovati kroz igru vrlo oprezno, a time je svaka pobjeda više stimulirajuća. Higuchi je priznao da je koncept trajne smrti također odbijao igrače da isprobaju igru, pa je njegovo uvrštavanje ipak važno. No, i dalje se igra može igrati na klasičan način.
Redatelj Genki Yokota također je dijelio isto mišljenje kada je prvi put čuo za ideju uvrštavanja casual moda. No, na kraju su shvatili da se pružanjem dodatne mogućnosti igračima može pomoći širem prihvaćanju igre. Yokota tako prelazi igru u casual modu jer mu se sviđaju likovi Awakeninga i ne želi vidjeti da nakon smrti budu trajno nedostupni. Prilično je siguran da će ta opcija biti prisutna i u narednim nastavcima.
Leave a Comment