Kraj BioShock Infinitea je obavijen misterijem, no sudeći po dizajneru Kenu Levineu bit će vrijedan čekanja. Izjavio je da igrači nisu vidjeli ništa slično kraju njegovog novog FPS-a koji izlazi u ožujku iduće godine, te da nije siguran kako će reagirati na njega.
Priča igre se odvija u lebdećem gradu Columbiji u kojem privatni detektiv Booker DeWitt pokušava spasiti Elizabeth, djevojku sa misterioznim moćima, od zatočeništva koje je trajalo 12 godina. Kako se priča odvija Columbia zapada u kaos sa različitim frakcijama koje žele preuzeti kontrolu, te Booker i Elizabeth nastoje pobjeći od diktatora Zachary Hale Comstocka.
“Zaplet postaje sve zanimljiviji kako se razvija”, tvrdi Levine. Za sam kraj igre kaže da je nešto na čega su iznimno ponosni. Do sada ništa slično nije doživljeno u video igrama. Unikatno je i specifično za ovaj svijet u igri, likove i samu franšizu.
Dok su kritika i igrači univerzalno prihvatili originalni BioShock iz 2007., generalno je prihvaćeno da je njegova zadnja trećina najslabija, a Levine je izjavio da sličnu situaciju žele izbjeći sa novim BioShockom.
Više o BioShock Infiniteu možete saznati u intervjuu sa Levineom u videu ispod.
Leave a Comment