Nije tajna da Rockstarova nadolazeća open world Western akcijska avantura Red Dead Redemption 2 ima tendencije da postane najveća i najambicioznija igra do sada, no takvo što definitivno nije ostvareno bez velike žrtve.
Red Dead Redemption 2 je bez sumnje zaista impresivan projekt koji je u nastajanju punih osam godina, a čije finalno izdanje sadrži preko 300 tisuća animacija, pola milijuna linija dijaloga i scenarij kojem mogu pozavidjeti i najveća filmska ostvarenja. Kada k tome dodamo i to da je za potrebe igre angažirano čak 1,200 glumaca koji su radeći motion capturing zajedno proveli otprilike 2,200 dana, dolazimo do podataka od kojih nam se zavrti u glavi, no unatoč svemu tome, najveća žrtva je ipak pala na same Rockstarove developere koji su, prema riječima suosnivača Rockstara Dana Hausera, često radili i po 100 sati tjedno kako bi priveli kraju rad na ovom ostvarenju.
To znači da su pojedini Rockstarovi uposlenici dnevno radili i po 14 sati, šest dana u tjednu, što je ne samo za njih nego za bilo koga nevjerojatno mentalno i fizički iscrpljuuće i što se kosi s brojnim načelima kada je u pitanju etika rada. Kakav je moral bio unutar ekipe tijekom ovog maratonskog razvoja Red Dead Redemptiona 2, za sada ne znamo, no sasvim sigurno, vjerujemo kako će mnogi od njih odahnuti nakon izlaska igre, uz nadu da se po izlasku Red Dead Redemptiona 2 neće ponoviti situacija s australskim Team Bondijem koji je zbog nehumanih uvjeta i atmosfere za vrijeme razvoja L.A. Noire ubrzo po izlasku igre i ugašen.
Hoće li se žrtva Rockstarovaca u konačnici i isplatiti, doznat ćemo vrlo brzo budući da Red Dead Redemption 2 na PS4 i Xbox One konzole stiže 26. listopada.
Leave a Comment