INFO BOX
- DEVELOPER: Robert Szeleney @ Djinnworks
- PUBLISHER: Djinnworks
- PLATFORME: Android, iOS
- ŽANR: Platformer
- DATUM IZLASKA: 16. studenog 2011.
- PLATFORMA NA KOJOJ JE IGRA TESTIRANA: iOS
U trenucima kada nas napadaju razne high quality skupe igre na raznim konzolama, ponekad je dobro opustiti se i zaigrati nešto i u ležećem položaju. U ovoj recenziji govorimo upravo o tome. Ovdje se radi se o jednoj zanimljivoj igri koja se po mnogočemu razlikuje od hrpe zahtjevnih igara koje nas preplavljuju zadnjih mjeseci i za koje je potrebno imati mobitel s dvojezgrenim procesorom i dosta RAM-a. Naime, Line Runner je igra prilično jednostavnog koncepta čiji je jedini cilj izbjegavanje prepreka. Za ovu zaraznu igru možemo ponajprije zahvaliti Djinworksu, razvojnom studiju koji svoje igre uglavnom naplaćuje po simboličnoj cijeni od 99 centi, no moje je skromno mišljenje da je ta investicija uvelike isplativa zbog zaraznosti i jednostavnosti njihovih igara. Iza Djiinworksa stoji Austrijanac Robert Szeleney, osoba poznata podjednako Androidovim i iOS gamerskim krugovima.
GAMEPLAY
Kao što je već naglašeno, koncept ove igre je jako, jako jednostavan. U jednoj dimenziji na ekran mobitela stane čovječuljak koji trči prema preprekama koje se nalaze na podu ili u zraku te tako iziskuju kombinacije dvaju pokreta, skakanje i kolut naprijed. Naime, igra sadrži deset staza, svaka teža od one prethodne, te sadrži više prepreka i ne dopušta ni najmanji pad koncentracije. Same prepreke se na prvi pogled ne čine teške, ali pokretnost staze i brzina čovječuljka uvelike otežavaju kretanje stazom. Ono što je ovdje prilično dobro riješeno i što ovu igru čini još jednostavnijom su kontrole. Trebaju vam samo dva palca, jedan lijevo i jedan desno. Dodir na lijevu polovinu ekrana se registrira kao kotrljanje, a desni kao skakanje. No, igrajući ovu igru na SE Xperia X10 mini, imao sam dosta poteškoća s pozicioniranjem prstiju jer je ekran relativno malen (2,55”). Zbog toga Line Runner igram na Samsung Galaxy Tabu 7.0 te mi je dosta lakše, ne samo zbog prstiju, nego i zbog same vidljivosti. Bitno je pozicioniranje prstiju radi lakoće igranja i vidljivosti ekrana. Kada se prvi put sretnete s igrom, neće biti lako kao što izgleda. No, u ovaj koncept se ulazi dosta brzo i biti ćete fascinirani koliko ste usredotočeni na igru, jer je upravo to njezin primarni cilj. Uspješnost ove igre se bazira na temelju prijeđene staze koja nema svoju mjernu jedinicu(a valjda je metar), a igra završava kada dotaknete prepreku. Sve u svemu, ova igra ima neobičan efekt na mozak te potiče na stalno rušenje starog rekorda te prelaska novih prepreka. Očekujte gomilu frustracije i iritacije koje će vam ova igra donijeti. Ukoliko mislite da ste napravili dobar rezultat, usporedite ga online s ostatkom svijeta ili sa zajednicom prijatelja i pogledajte jeste li najbolji u svojoj ekipi. Naravno, za tako nešto je potrebna registracija na OpenFeint.
PREZENTACIJA
U uvodu sam spominjao prezentaciju, ali ovaj put idemo podrobnije. Kompletna igra je jednostavna i bazirana na jednoj dimenziji. Menu igre je klasičan, kako uostalom možete vidjeti na slici. U gornjem lijevom kutu se za vrijeme igre nalazi tipka Pause, za što ne bih pohvalio developere jer mi je prilikom kretanja dosta teško pritisnuti tu tipku, a da ne propadnem. U gornjem desnom kutu je indikator uspješnosti, tj. metraža prijeđene staze. Ona se povećava istovremeno s kretanjem po stazi te se pokaže u sredini kao rezultat prijeđenog dodirom prepreke. U pozadini se nalazi zgužvani komadić papira na kojem su osjenčani neboderi, čime se još malo dočarava ova igra.
DOSTUPNOST
Ova igra je prvotno namjenjena za iOS te je kao igra koja košta 99 centi skinuta čak 6 milijuna puta što je svrstava uz bok s najuspješnijim igrama koje se plaćaju. Svjestan uspjeha kod Applea, Djinworks je ovom igrom krenuo i na Googleov Android te je tamo već postala jedna od Top Rated igara, zahvaljujući ne samo prijašnjem uspjehu, nego i činjenici da je Line Runner besplatan za Android zbog reklama u gornjem kutu ekrana. Postoji i plus verzija, koja nema reklame. Pogodite joj cijenu.
ZAKLJUČAK
Ova me igra oduševila. Ne crpi puno baterije, jednostavna je i odlična za ubiti vrijeme. To se posebice odnosi na one koji često zaglave u busu, vlaku ili kod dosadnih gostiju. Mjesta za napredak uvijek ima i dovoljan je jedan trenutak inspiracije da debelo nadmašite prijašnje rekorde. Znatno poboljšava koncentraciju, ali i povećava trenutke bijesa koji se ispoljavaju zbog nemogućnosti prelaska trostruke prepreke radi loše tajmiranog skoka. Sve u svemu, igra predstavlja ono što jednostavnost i kreativnost mogu. Dobru igru ne čine samo zahtjevna grafika i mnogo radnje, vraški dobru igru mogu činiti jedna ravna linija i jednodimenzionalan homo sapiens koji trči po njoj.
Leave a Comment