Prošle godine, iz Netflixa su objavili da će njihovi pretplatnici moći preuzeti mobilne igre na njihovoj platformi preko Netflix aplikacije, dostupne za Android i iOS. No, koliko zapravo korisnici koriste tu uslugu na Netflixu?
Prema Apptopiji (tvrtka za analitiku aplikacija), igre pod brendom Netflixa na mobilnim uređajima su preuzete 23,3 milijuna puta u svijetu s oko 1,7 milijuna dnevnih korisnika. Količina preuzimanja predstavlja manje od 1% od Netflixovih 221 milijuna pretplatnika. To bi moglo biti zbog toga što same igrene dolaze kao dio glavne Netflixove aplikacije. Umjesto toga, iako su igre dostupne samo pretplatnicima, sve se moraju preuzeti zasebno preko drugih platformi. Moramo uzeti i u obzir da je ranije ove godine objavljeno da je Netflix izgubio gotovo milijun pretplatnika u razdoblju od tri mjeseca.
Izvješće CNBC-a ukazuje na izjavu u kojoj je tvrtka navela Epic Games i Tik Tok kao konkurente za količinu vremena i pažnje koji korisnici koriste za gledanje ili igranje određenog sadržaja. Sama tvrtka najavila je mogućnost eksperimentiranja i poboljšanja svojeg sadržaja pa tako i mobilnih igara.
Trenutno je na Netflixu moguće skinuti 24 mobilne igre, poput Into The Breach, Moonlighter i Stranger Things: 1984. Tvrtka još uvijek nastoji povećati broj igara i možda privući još pretplatnika, pa će tako udvostručiti trenutnu ponudu igara na 50 naslova do kraja ove godine. Dio Netflixove strategije za takvo što uključuje pridodavanje novih studija za razvoj video igara, kao što su Next Games i Night School.