Dying Light 2, čiju smo najavu premijerno vidjeli tijekom Microsoftove E3 pressice, bio je jedan od najzapaženijih naslova sajma, potpuno opravdano, sudeći prema svemu što smo dosad imali priliku vidjeti i čuti, a nove informacije koje smo doznali sve to potvrđuju.
Kreativni direktor igre Adrian Ciszewski, otkrio je kako će Dying Light 2 donijeti brojne promjene u odnosu na originalnu igru, osobito na polju gameplaya. Prije svega, očekuje nas nešto drukčiji, znatno dinamičniji koncept dana i noći, koji će nam ovisno o vremenskom periodu, s tim da će noćne sekvence osobito biti drukčije nego u prvoj igri.
Naime, dok smo u prvoj igri i njenoj The Following ekspanziji noću uglavnom bježali od opasnijih i smrtonosnijih nemrtvnih mutiranih kreatura, ovaj put nas očekuje more questova i aktivnosti, koje uključuju borbu s ljudskim i nemrtvim protivnicima, a kako je sama mapa igre čak četiri puta veća od one iz originala, tako će pred nama biti i znatno veće lokacije, koje će se razlikovati po brojnosti i vrsti protivnika – neke lokacije bit će gušće naseljene, dok će druge biti prazne ili poluprazne, no igračima tijekom igranja Dying Lighta 2 svakako ne bi trebalo biti dosadno.
Dying Light 2 je trenutno u razvoju za PS4, Xbox One i PC, a u prodaji bismo ga trebali vidjeti nekad tijekom iduće godine.
Leave a Comment