Hideo Kojima, tvorac poznatog stealth serijala Metal Gear Solid, sugerirao je da će se iskustvo igranja Metal Gear Solid V: The Phantom Paina proširiti izvan granica konzola, pozivajući se na second-screen mogućnosti novog nastavka.
Iako nije rekao ništa specifično, Kojima je dao naslutiti da će proširene mogućnosti gameplaya biti dostupne za igrače i komentirao je da je to nešto na čemu studio radi otkad je počeo rad na igri Metal Gear Solid 4.
„Napredujući sa serijalom, htio sam stvoriti Metal Gear Solid koji će se moći igrati na način koji im odgovara, i tako je nastao Peace Walker. Sada vam predstavljamo ponovo igru namijenjenu samo konzolama, ali koja je zapravo puno više od toga“, izjavio je Kojima te nastavio: „Metal Gear Solid će imati mnogo više elemenata koji nisu ograničeni na samo jednu konzolu. Moći ćete igrati na čemu god želite, kad god to želite.“
U nastavku intervjua, Kojima je objasnio da je Ground Zeros uvodno poglavlje za Metal Gear Solid 5 te da služi tome da se igrači naviknu na novi format igre, open-world, koji zapravo predstavlja najveću novost u ovom nastavku.
„Metal Gear serijal je do sada bio prilično linearan. Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain će biti mnogo veća igra s ogromnim otvorenim svijetom. Za stare fanove Metal Gear serijala, možda će biti malo zbunjujuće pristupiti takvom jednom svijetu igre, zato smo stvorili posebno uvodno poglavlje koje će igrače postepeno uvesti u kompaktnu kontroliranu igru”, otkrio je Kojima.
Konami još nije objavio detalje kada je u pitanju datum izlaska igre. Na Gamescomu objavljeno da igra dolazi i za Xbox One kao i za PS4, a ne samo za PlayStation 3 i Xbox360. O PC inačici još nema riječi, no izgledno je i njezino pojavljivanje nakon izlaska verzije za konzole.
Leave a Comment