Kako stoji u izvještaju koji je objavio The Verge, Microsoft će navodno otvoriti vlastitu trgovinu za mobilne igre i tako će postati konkurent Apple Storeu i Googe Play Storeu.
Iako Microsoft uopće nije prisutan na tržištu mobilnih igara, ova vijest je objavljena dok se čeka akvizicija Activision Blizzarda. Masivni posao od 68,7 milijardi dolara još nije dovršen i trenutačno ga istražuju regulatori u nekim zemljama.
U priopćenju koje je poslao britanskom regulatornom tijelu, Microsoft je detaljno opisao svoje planove za stvaranje nove mobilne trgovine koja će se oslanjati na Activisionove i Kingove igre. Često se zanemaruje činjenica da Activision Blizzard također posjeduje King, koji drži veliki dio tržišta u prostoru mobilnih igara, zahvaljujući izuzetno popularnim naslovima kao što je Candy Crush. Microsoftu će to dati veliku prednost u izgradnji vlastite biblioteke mobilnih igara.
U istom dokumentu, Microsoft također naglašava kako su prihodi od Kingovih igara i drugih mobilnih naslova kao što je Call of Duty: Mobile, zapravo predstavljali više od polovice prihoda Activision Blizzarda u prvoj polovici 2022. godine.
Trenutno nije jasno kako Microsoft planira izvršiti ovu mobilnu viziju kada se ugovor sklopi sljedeće godine. Microsoft još uvijek mora razmotriti i druge potencijalne prepreke, kao što je Appleova politika blokiranja trgovina aplikacija trećih strana na iOS-u.