Prebacivanje Tolkienovih epskih djela u drugi medij je opsesija kreativaca diljem svijeta. Neki to rade da odaju počast velikom bardu, a neki samo da zarade koji milijonček i dodaju ga u svoju kolekciju platnih sredstava. Unatoč broju pokušaja, nije to lak posao. Tome će posvjedočiti i legendarni redatelj John Boorman, koji je jedan od onih koji nisu uspjeli. Na svu sreću na njegovo mjesto je uletio Ralph Bakshi i priuštio nam sad već kultnu animiranu verziju Gospodara prstenova.
Hordama ork … stvaratelja djela u mitskom Međuzemlju priključio se i Monolith Production. Blood, Claw, Shogo, Gorkz 17, No One Lives Forever, samo su neki od vrhunskih naslova koje nam je ovaj studio priuštio. Hoće li Shadow of Mordor biti jedan od kultnih naslova po kojem ćemo ih pamtiti kad ih ugasi izdavač? Monolith tvrdi da hoće.
Radnja se kronološki smjestila između Hobita i Gospodara prstenova, a prati hrabrog šumara Taliona. Nakon šta su ga orci ubili, Talion se vraća kao avet (wraith), oboružan novim mogućnostima koje će mu olakšati da servira osvetu kao tudorsku večeru, obilato i raznoliko. Igra je kombinacija šuljanja i akcije, a ono šta bi trebala biti novost je Nemesis sustav. Svaki protivnik u igri će pamtiti susrete s nama i ubuduće reagirati sukladno s njima. Velik naglasak je stavljen i na posljedice, pa atentat na vođu horde bezumnika će zakomplicirati geopolitičku klimu u tom području.
Igru mnogi uspoređuju sa Assassins Creedom, a čak je bila i afera sa dijelom koda koji je navodno pokraden od navedene franšize. Potonji naslov je u početku imao sličnu ideju kao i Sjena Mordora, da vidimo povijest kako se mijenja kroz naše akcije. Na kraju je sve to palo u drugi plan, pa je bilo bitnije da nas se privuče dodavanjem gusara i sličnih marketinških trikova.
Middle Earth: Shadow of Mordor dolazi 7. listopada na Xbox 360, Xbox One, Playstation 3, Playstation 4 i PC.
Leave a Comment