Iznimno kompleksni Nemesis sustav iz ige Middle-earth: Shadow of Mordor u njegovom nastavku, igri Middle-earth: Shadow of War, trebao bi biti znatno napredniji, a ako je vjerovati onome što je “pročitano između redova” prilikom jednog od intervjua s Monolithovim potpredsjednikom Michaelom de Platerom, očekuje nas nevjerojatno ambiciozan sustav koji bi igračima mogao omogućiti čak i prijenos kompletnog stanja napretka kroz Nemesis sustav iz originalne igre u novu.
Što to zapravo znači? Da pojednostavimo stvari, u biti trebalo bi se raditi o klasičnom “sejv importu” iz jedne igre u drugu (nešto slično imali smo priliku vidjeti u Mass Effectu ili Telltaleovom The Walking Dead serijalu), koji će omogućiti nastavak igranja nove igre s uzrocima i posljedicama koje proističu iz prethodne igre. No, dok je kod spomenutih igara situacija manje-više vrlo jasna, Nemesis sustav iz Shadow of Mordora je ipak nešto sasvim drugo, prvenstveno zbog svoje velike kompleksnosti (a i zbog samog kraja igre), zbog koje se i postavlja pitanje hoće li i u kojoj mjeri ekipa iz Monolitha moći ovu ideju sprovesti u djelo.
Middle-earth: Shadow of War u prodaju stiže 25. kolovoza, a bit će dostupan na PS4, PS4 Pro, Xbox One, Project Scorpio i PC platformama.
Leave a Comment