Shigeru Miyamoto priznaje da dodana kompleksnost u modernim igrama i potreba za opsežnim tutorialima odgađaju igraču zabavu koja se u njima krije. Starije igre su bile jednostavnije, pa su bile zabavne gotovo odmah. Upravo to Miyamoto i ekipa žele vratiti nazad. Izjavio je da su o toj temi žustro raspravljali između sebe u zadnje vrijeme.
Miyamoto objašnjava da ponekad kreiraju igre u kojima se izvršava mnogo različitih radnji. Zelda je upravo jedna od takvih. Posebice s takvom vrstom igara, prvo se mora naučiti određena radnja, a onda usavršiti, nakon toga imate dodatne akcije koje također morate usavršiti. Tako, jedna od stvari o kojoj interno raspravljaju je kako igračima omogućiti zabavu ranije, te kako izbalansirati potrebu učenja neke stvari sa potrebom usavršavanja i stvoriti osjećaj da su dobri u tome, i također ispričati priču. Uglavnom, žele otkriti taj općeniti balans te kako mu pristupiti. To je jedna od ključnih stvari o kojoj trenutno raspravljaju u vezi nove Zelde.
Miyamoto je isto tako nedavno otkrio kako bi htio napraviti FPS, ukoliko bi imao vremena. Nastojao bi imati drukčiji pristup od uobičajenog – koga upucati i s kojim oružjem. To nije prvi put da Miyamoto ima ideju oko pogleda iz prvog lica – za Ocarinu of Time je svojevremeno htio da bude iz takve prespektive, a i Retro Studiosu je sugerirao da Metroid Prime također bude iz prvog lica.
Leave a Comment