Shigeru Miyamoto, matsermind koji stoji iza Super Maria, nedavno je istaknuo temu koja je mnogim Nintendo fanovima i dalje otvoreno pitanje ( sa puno nade), a tiče se cross-play opcije ili pak ikakvog oblika spajanja nove Nintendove konzole i 3DS handhelda. Nažalost, odgovor nije previše jasan. Ipak Nintendo nikad nije previše jasan oko svojih planova. U razgovoru za IGN, Miyamoto je objasnio: “Naravno da razmišljamo o spajanju Wii U i Nintenda 3DS. No, izazvali smo mogućnost takve vrste spajanja mnogo puta u našoj povijesti a jedna od stvari koje smo naučili do sada jest da oni koji imaju obje konzole su u velikoj manjini s obzirom na one koji ih nemaju”, objasnio je Miyamoto te u nastavku dodao: “Zbog toga smo razmišljali na načini da svaki kupac Wii U konzole ima sve što može dobiti od igraćeg iskustva, identičnu opremu kao i svi ostali.”. Uz to, tu je i problem višestrukih ekrana. “Ako ćemo to raditi sa Wii U i 3DS konzolama onda moramo misliti na sveukupno tri ekrana. Bez sumnje, to bi otvorilo neka nova cool gamerska iskustva, no u isto vrijeme stvaranje takvih iskustava za gamere bi bilo dosta teško i izazovno.”
Sony sa svojim cross-playom sve više žari i pali,a mnogi dobro reagiraju na takve posebnosti. Kakvo spajanje nas čeka u Nintendu i hoće li se ticati i cross-playa, ostaje da vidimo.
So what we decided early on when considering the Wii U design was that we had to make it so that every single purchaser of the Wii U is going to have the same play conditions, the same equipment.
In addition to this major obstacle, there is also the issue of dealing with so many screens. “If we are going to do that with Wii U and 3DS, there would be three screens to consider,” Miyamoto added. There’s no doubt that this could introduce some cool new gameplay options, but at the same time, creating compelling experiences that really take advantage of this feature could prove to be quite challenging.
Leave a Comment