Capcom je najavom igre Monster Hunter World definitivno podigao prilično gust oblak prašine u gaming svijetu, budući da se radi o igri iz serijala koji je posljednjih godina bio isključivo vezan za Nintendove konzole, a koja bi napokon trebala ovaj serijal izvesti van granica Nintendovog carstva.
Već smo u nekoliko navrata vidjeli Monster Hunter World u akciji te smo doznali brojne detalje o njemu, no danas nam je pristiglo i nekoliko novih informacija, koje je gaming javnosti otkrio sam producent igre Ryozo Fujimoto.
Naime, Fujimoto je odgovarajući na pitanja fanova potrdio da u Monster Hunter Worldu neće biti podvodnog lova na čudovišta, iako će plivanje biti zastupljeno u igri. Prema riječima Fujimotoa, plivanje će biti samo još jedan od načina kretanja po mapi, a kada smo već kod mapa, također je potvrđeno da nas u igri očekuje više različitih mapa, ali da Capcom trenutno nije spreman predstaviti ostale izuzev već prikazane Ancient Forest mape. Ono što je zasad poznato jeste da se kretanje između mapa odvijati slobodno, bez dodatnog učitavanja istih.
Doznali smo još i to da će biti moguće uključivati i isključivati damage display skalu, ali da health skala čudovišta neće biti vidljiva. Igrači će i dalje u bazama moći kreirati četveročlane družine, a igra će podržavati mogućnost drop-in multiplayera ukoliko se neki quest za igrače pokaže preteškim. Također, potvrđeno je da će igra imati mogućnost voice i text chata.
Fujimoto-san je također potvrdio kako će PS4 igrači za online igranje Monster Hunter Worlda morati imati PS Plus pretplatu, a iako nije spomenuo odnosi li se to i na Xbox One igrače (podsjećamo da je Monster Hunter World u Japanu PS4 ekskluziva), vjerujemo kako će situacija povodom online igranja biti ista i za njih te da će i oni morati imati Xbox Live Gold pretplatu kako bi mogli uživati u online mogućnostima igre.
Monster Hunter World bismo u prodaji trebali vidjeti početkom 2018. godine, a moći ćemo ga zaigrati na PS4, Xbox One i PC igraćim sustavima.
Leave a Comment