U razgovoru za japansko izdanje Nintendo Dreama, Capcomov razvojni tim koji stoji iza megauspješnog Monster Hunter serijala otkrio je nekoliko detalja o svojoj nadolazećoj 3DS ekskluzivi Monster Hunter X (čita se “cross”).
Prilikom intervjua bilo je riječi o “podvrstavama” čudovišta koje smo lovili u dosadašnjim igrama, još od 2005. godine i igre Monster Hunter Freedom. Naime, Capcomovci su prilikom razvoja igre i kreiranja čudovišta odlučili krenuti nešto lakšim smjerom – kako bi uštedjeli na troškovima i vremenu razvoja, oni su se odlučili u igre ubaciti raznorazne “podvrste čudovišta” koje su zapravo predstavljale vizualno identične beštije koje su se razlikovale po boji, ali su imali nešto drukčije osobine i statistiku.
Budući da je od početka tog njihovog pothvata prošlo gotovo 10 godina, odlučili su da je krajnje vrijeme da u nove igre unesu dodatnu dozu svježine, a nadolazeći Monster Hunter X poslužit će kao prva igra u kojoj ćemo vidjeti veći broj potpuno novih čudovišta.
Fokus Monster Huntera X bit će upravo na potpuno novim čudovišnim kreacijama, što bi svakako trebalo dodatno doprinjeti raznolikosti igre, a hoće li Capcom u tome i uspjeti, vidjet ćemo kada igra stigne u prodaju, a nadajmo se da na njega nećemo morati dugo čekati – Monster Hunter X jučer je izašao u Japanu, međutim još uvijek nema informacija kada će doplivati i do Zapadnih obala.
Leave a Comment