Glavni protagonist nadolazećeg akcijskog RPG-a Vampyr dr Jonathan Reid pred sobom će tijekom cijele avanture imati veliki moralni konflikt vezan za sve druge stanovnike Londona, budući da će jedan od glavnih fokusa igre biti upravo Jonathanov odnos prema ostalim ljudima, koji za Jonathana kao vampira predstavljaju jedan od osnovnih izvora hrane.
Moralne dileme su upravo glavna tema treće epizode Dontnodovog “Behind the Scenes” web serijala nazvane Human After All. Naime, u novoj epizodi doznajemo kako su autori tijekom razvoja igre i dizajna likova u cjelosti odlučili izbjeći generičnost, zbog čega će svaki NPC u igri biti posebna ličnost, a upravo takvo što trebalo bi značajno utjecati na naše odluke tijekom igranja budući da će tijekom igre ipak morati platiti glavom. Jonathan jeste vampir, ali je istovremeno i doktor koji je svoj život posvetio i zakleo se kako će držati ljude živima i spasavati ih kad god može, no isto tako ipak neće moći izboriti se s nagonom za preživljavanje.
Svi likovi u igri potencijalne su žrtve, a kako bi nam dodatno zagorčali život i ubili nas u pojam prilikom dileme koga “popiti” i nakon samog takvog čina, autori igre su se potrudili ubaciti posebnu mogućnost glavnog lika da vidi posljednje misli svoje umiruće žrtve. Kako bi sve to trebalo izgledati u igri, pogledajte ispod.
Vampyr je trenutno u razvoju za PS4, Xbox One i PC, a u prodaji bismo ga trebali vidjeti nekad tijekom proljeća.
Leave a Comment