INFO BOX
- DEVELOPER: NetherRealm Studios
- PUBLISHER: Warner Bros Interactive
- PLATFORME: PC, PlayStation 4, Xbox One
- ŽANR: fighting igra
- DATUM IZLASKA: 14.travnja 2015.
- PLATFORMA NA KOJOJ JE IGRA TESTIRANA: PlayStation 4
Malo se toga može još reći o desetom nastavku Mortal Kombata, a da nije već rečeno na ovom portalu. Popratili smo sve najave, glasine, vijesti, recenzirali stripove koji služe kao prequel igri, čak je objavljena i jedna skromna kronologija serijala. Sve je to bilo zagrijavanje za ovaj trenutak, mjesec travanj u kojem je igra napokon ugledala svijetlo dana. NetherRealm Studios je odlučio iskoristiti dosadašnje iskustvo u izradi ovakvih igara, ispraviti greške u prijašnjem Mortal Kombatu i Injusticeu, a usto i popratio DLC trendove i marketinške strategije najprodavanijih igara u industriji kako bi dobili proizvod koji će zadovoljiti sve uključene sfere. Ostaje nam samo da vidimo jesu li sve sfere zadovoljne i koliko se čekanje ove igre isplatilo krajnjim korisnicima.
Recenzija sadrži spoilere.
25 GODINA POSLIJE I JOŠ MALO NEČEGA IZ PROŠLOSTI
Budući da je MK fighting igra koja (jedna od rijetkih u žanru) ima veliki adut prvenstveno u priči, sasvim je normalno početi recenziju pričajući o tome aspketu igre. Nije tajna da sam se ja osobno najviše veselio ovom dijelu igre, unatoč svim inovacijama u mehanici borbe, online mogućnostima, kostimima i gostujućih likova. Nakon hrabrog reboota serijala, koji je ujedno pokušao izbrisati strašan nered koji se dogodio u izvornom timelineu, Mortal Kombat je dobio nove heroje i prikazao nove sudbine među glavnim likovima. Smoke nije postao žrtva kiborškog pokreta Lin Kueia, nego smo dobili Cyber Sub-Zeroa. No, zauzvrat je Smoke poginuo (zajedno sa većinom drugih likova) pred kraj igre zahvaljujući Sindel. Raiden je uspio promijeniti timeline i zaustaviti Shao Khana, no zauzvrat je (in)direktno bio kriv za smrt Liu Kanga i Kung Laoa. Iz cijelog tog pokolja i nereda relativno neokrznuti su izašli Johnny Cage i Sonya, a Quan Chijev i Shinnokov plan (koji se zapravo sastojao od toga da Shao Khanovu umre i da se izmjeni timeline) je išao poprilično dobro te su bili spremni za preuzimanje EarthRealma i Outworlda.
I tu negdje priča počinje, netom nakon događaja u prošlom Mortal Kombatu, te nas nakon prvog chaptera prebacuje 25 godina unaprijed. Veliki broj novih likova i puno događaja koji su se odvijali između ova dva nastavka nam je objašnjeno kroz razne kasnije chaptere i retrospektive (flashbackove) koji su postali must have narativni element u današnjim superhero serijama i nekim igrama. Ed Boon i ekipa su mislili na takav način dati neku dubinu novim likovima i osvrnuti se na neke događaje unutar tih 25 godina, a ujedno i održati dinamiku i uzbuđenje oko aktualnih sukoba i avantura svih tih likova. U Outworldu se događa takozvani građanski rat, stanovnici EarthRealma brane svoj teritorij specijalnim postrojbama koje vodi Sonya Blade, a čiji su istaknutiji članovi Cassie Cage (njena i Johnnyeva kćer), Kung Jin (Kung Laov nećak), Jacqui Briggs (Jaxova kćer) te Takeda Takahashi (Kenshijev sin i Scorpionov učenik). Kada dodamo cijelu Kotal Khanovu vojsku, Mileenine partnere, klanove i bogove, stare i nove likove, dobivamo zavidan broj igrivih i neigrivih likova koji čine story mode dosta ambicioznim pothvatom koji teško može svima posvetiti jednako pozornosti i zadovoljiti sve MK fanove. U fokusu je upravo navedenih četvero likova, njihovi odnosi i upoznavanje sa svijetom Mortal Kombata, što neke fanove nije previše oduševilo smatrajući da je takvo postavljanje priče dalo previše ”djetinjastih” i ”light-hearted” trenutaka. No, ovako nešto je jednostavno bilo potrebno i obavljeno je na sasvim solidan način. To bi i bio jedan od plićih osvrta na priču (kako su napravile neke druge recenzije) budući da se određena poglavlja bave i drugim novim likovima, kao i osvrtom na legendarne likove, građanski rat u Outworldu te mnogim drugim aspektima mitologije.
Zbog obilnog broja tema (koje su sve jako dobre), story mode ipak nije imao kapaciteta da sve njih pristojno uokviri i privede kraju (neki dijelovi i likovi ni nemaju početak). Maleni broj chaptera (manji nego u prošlom nastavku) donio je fokusiranju priču i izrazito smanjeni broj nelogičnih i glupih razloga zašto se ponekad upuštate u neke borbe (što je bio problem prošle igre). Unatoč tome, dosta toga je ostalo nedorečeno. Likovi kao što su Erron Black, Rain, pa čak i ”korumpirani” Shaolin ratnici Kung Lao i Liu Kang nisu dobili skoro ništa od zaslužene pozornosti i imali su funkciju statiranja. Maleni je broj likova sa svojim chapterima, a sve kulminira donekle nedovoljno trijumfalnim i uzbudljivim završetkom. Shinnok kao zadnji boss u igri je bio očekivan potez, no mnogi su se nadali da će uslijediti neko iznenađenje koje se zapravo i obećavalo prije izlaska igre. No, do toga nije došlo, nema Liu Kanga kao glavnog negativca niti šokantnog otkrivanja da je iza svega stajao neki drugi poznati borac (kao što su neki čitatelji stripa očekivali da će se u toj ulozi naći Reiko).
Strip zapravo dovodi do još jednog problema. Tijekom story modea vidi se jedan nedostatak komunikacije između ljudi koji rade na DCevom MK stripu i ljudi koji su radili na priči u igri. Neki odnosi između likova su u potpunosti ignorirani (iako je postojao određeni odnos u stripu), a sve ono što se događa u stripu sad postaje još više zbunjujuće. Razlog je jednostavan – strip i dalje izlazi i prezentira nam očito nešto što se događa prije igre, ali nam to sve nije uspio pokazati na vrijeme. Zbog toga ostaju pitanja nakon odigranog story modea upravo o Reiku, Goru i mnogim drugima koji se nisu niti spomenuli u igri. Bez obzira na to uživao sam u svakoj sekundi story modea, a vjerujem da će uživati i mnogi drugi fanovi serijala. Iako je za njegovo dovršavanje bilo dovoljno svega 5 sati, prekrasno je napravljen prijelaz scena iz priče u samu borbu, zvuk, atmosfera, a priča oko likova koji su bili glavni fokus je ispala odlično (ima nekih tupastih trenutaka, no takvih stvari je bilo i za očekivati). No, ostaje osjećaj da je završetak požuren, vrhunac nedovoljno spektakularan, a neka područja nedovoljno istražena. Sa sigurnošću se može reći da će fanovi uživati u ovom dijelu igre, a tu možda i leži jedan mali problem. Story mode, kao i strip, je rezerviran samo za fanove i one koji su involvirani u ovu mitologiju i kome se to sviđa. Priča sama po sebi nije vrhunac ni u pogledu scenarija, ni u pogledu neke teže karakterizacije likova no to fanovima više nije ni bitno. Detalje i kvalitete ima, kako u samoj prezentaciji, glasovnoj glumi, svim tim svjetovima i zapletima koji se događaju s likovima koje poznajemo sada više od 15 godina. No, da se pokušalo ili kroz strip ili kroz priču u ovoj igri približiti cijelu čar i vrijednost ove mitologije drugima – nije. Ako se dogodi da nekog ipak zanima više, ostaje vam letimičan prijelaz MK mitologije po wikipediji ili kroz igranje prijašnjih naslova, opcije koje toplo preporučam.
Kada se stavi u kontekst poprilično jasan plan developera da izdaju DLC pakete s novim misijima i story mode dijelovima koji će popuniti određene rupe, onda ne možemo ni prejakim minusom smatrati te neke nedostatke u priči. NetherRealm Studios su očito svjesni toga od početka, te će kroz DLC story mode misije (za koje sam poprilično siguran da će ih biti) ponuditi još pokoji sloj priči. DLC je svakako veliki dio strategije ovog nastavka o kojem možete malo više pročitati u jednom od okvira u ovoj recenziji.
Najveći pomak u MK mitologiji je taj da smo napokon dobili heroinu i prvakinju Mortal Kombata u liku Cassie Cage. Snažniji ženski likovi koji nisu u Mortal Kombatu radi čiste objektivizacije i nisu ni približno tako eksplicitno zavodnički portretirani kao što je prije bio slučaj (a od čega pati veliki broj drugih gaming serijala) su dosada bili rijetkost, a kroz story mode i kraj priče se vidi velika zastupljenost ovakvih likova. Trećinu story modea ćete provesti igrajući sa ženskim likovima (što i dalje nije veliki pomak zapravo) no ovaj put se radi o likovima koji praktički vode glavnu riječ unutar priče i koji zapravo najviše pokreću radnju i zaplete, a konzekventno i završavaju najveći sukob ovoga nastavka. Kao osobu kojoj je izrazito stalo do reprezentacije ženskih likova u popularnoj kulturi, i osobi koja užasno voli Mortal Kombat, a ujedno je svjesna koliko se objektiviziralo ženske likove u ovim igrama (i koliko su zapravo anatomski nemoguće konstruirane bile u ovom serijalu) ovo je svakako činjenica koja me je obradovala. Iako, gorki okus u ustima koji ostavlja jedan takav problem nije još ni izbliza ispran. Bilo je i još par pokušaja od developera da poprate neka važna pitanja koja su se istaknula zadnjih par godina u gaming kulturi, primjera radi, suptilna priča o Kung Jinu i njegovim roblemima sa povratkom među Shaolin ratnike koji ne toleriraju gay osobe je natuknuta kroz par scena u priči koja je kod nekih prošla nezapaženo. No, uz glavnu heroinu, i prvog gay borca MK je u tom pogledu krenuo svakako u jednom novom, puno boljem i zrelijem smjeru. Kao i u drugim aspektima igre, NetherRealm Studios pokušava pratiti suvremene trendove, bilo oko stvaranja jačih i karakterno boljih ženskih i gay likova, riješiti se nekih stereotipa u čijem su jačanju dosada sami sudjelovali ili nudeći nove tržišne prilike za skupljanje novaca igrača i igračica putem raznih DLC i preorder paketa. Nedovoljno dobro implementiranje svih tih težnji i ideja koje su imali dovodi do toga da poželiš Ed Boona i ekipu samo potapšati po ramenu, lagano ih pohvaliti i vratiti u sobu da rade još na svemu tome.
OK…FIGHT
Najveća novost u ovom nastavku što se tiče borbe (čija je mehanika i način igranja poprilično slična prošloj igri) jest dovođenje tri varijacije svakom od likova. To zapravo znači da za svakog lika kojeg odaberete možete izabrati posebnu strategiju i poteze koji vam najviše odgovaraju za tog nju/njega. Svi prijašnji potezi nekog lika (npr. Sub-Zeroa) sada su odvojeni u tim trima varijacijama. Ako želite imati Sub-Zeroa koji ima jače i bolje specijalne poteze na daljinu i posebna ledena oružja koja omogućuju drugačije combo poteze izabrati ćete Cryomancer varijaciju. No, ako želite više poteza koji će generirati štitove i omogućiti vam bolju obranu izabrati ćete Unbreakable varijaciju. Kung Jinova Bojutsu varijacija omogućuje korištenje njegovog štapa i posebne moći i poteze koji dolaze s istim, a koji su nedostupni u Shaolin i Ancestral varijacijama. Za igrače koji ne planiraju ulaziti u dubinu svakog od lika niti se posvećivati ozbiljnijem načinu igranja ove igre varijacije daju dodatan dojam raznovrsnosti među likovima i pruža određenu zabavu samo u čistom isprobavanju svih kombinacija (varijacije donose sa sobom i određene vizualne promjene na likovima, što je isto lijepi detalj). Za ozbiljnije igrače ovo otvara širi raspon kompleksnosti i novi način uspostavljanja prioriteta u likovima ovisno o individualnoj strategiji, ali i protivnicima s kojima se suočavaju. Koliko će se ljudi ”zakačiti” na takav način igranja ostaje tek da vidimo.
Uz ove posebnosti, tu je i stamina bar koji se troši trčanjem za vrijeme borbe čime upotrebljavate određene charge napade, a donji bar vam omogućuje combo breaker, pojačanje standardnih udaraca i korištenje x-ray poteza kad je bar pun. U prosjeku ćete imati jednom do dva puta priliku da iskoristite x-ray potez tijekom borbe, pa pravo tempiranje i iskorištavanje prostora koji vam se otvori u određenom trenutku za izvođenje tog poteza zahtijeva dosta strategije kod igrača. Kao dodatni aspekti koji mogu donijeti prednost u borbi su i interaktivni dijelovi svake od arena. Slično smo vidjeli i u Injusticeu, a ovdje je sve riješeno na isti način – neke dijelove arena možete iskoristiti tako da ih bacite na protivnika, a neki dijelovi vam mogu poslužiti da odskočite na drugu stranu arene i time se izvučete iz neugodne situacije i okrenete stvari u svoju korist. Što se tiče dijelova arena koje možete iskoristiti kao oružja, NetherRealm je dosta pažnje posvetio humorističnim mogućnostima i pametnom korištenju specifičnih dijelova arene koje nećete susresti na drugim mjestima. No, te detalje vama ostavljam na otkrivanje. Sve u svemu, MK se unaprijedio u pogledu borbenih mogućnosti i mehanike, no ujedno je i dalje održao svoj stil izvođenja comboa, korištenja likova i ponašanja po arenama koji se i dalje dovoljno razlikuje od igara kao što su Street Fighter i Tekken zbog čega će taj aspekt igre nekima biti i dalje nezanimljiv, a drugima još i bolji. U kontekstu svega što se nudi u ovom žanru, MK nudi svoj stil koji je bolji nego ikad i koji treba svakako pohvaliti.
DODATNO TROŠENJE
Nešto što se spominje kao glavni minus ove igre su načini na koji igrači i igračice mogu trošiti dodatne iznose novca kako bi si olakšali igranje igre. Izuzev toga, postoje i drugi, donekle okrutni, dijelovi online kupovina i DLCeva koji su isti vrijedni osvrta. Prvi se svakako odnosi na Goroa, jednog od glavnih i najpopularnijih likova franšize koji je zaključan svima koji nisu prednaručili igru ili koji nisu voljni dati još 60 kuna za njega. Poprilično je okrutno i frustrirajuće na character select screenu gledati u Goroa i svako malo postati svjestan da ga ne možete odabrati za igranje. Ako se ovako nešto i trebalo staviti kao pre-order bonus ( koji je postao obvezan za svaku igru koja drži do sebe) bolje bi bilo i za NetherRealm, a i sve nas, da se nije radilo o ovom liku. Iako je iznim,no popularan, veća je šansa da se ljudi deprimiraju i naljute na ovakav potez nego da ga kupe.
Ono što je diglo najviše prašine je mogućnost kupovine easy fatalitya, kojima igrači/ice jednom jednostavnom kombinacijom tipki aktiviraju fatality potez za kojeg inače treba puno više vježbe. Kada se doda tome da drugi najbolji(najprivlačniji dio) igre, popularna Krypta može također biti riješena sa 150 kuna čime ćete oktljučati sve grobove i nagrade iz kripte, jasna je briga i ljutnja mnogih u zajednici oko ovoga. No, na te stvari se može gledati i drugačije. Važno je da sve to što se nudi (izuzev Goroa) se može dobiti igranjem igre i vježbanjem, a to je zapravo bit svakog naslova. U ovom trenutku NetherRealm samo šalje dodatnu poruku da je njima bit svega i zarada, te da očigledno postoji mogućnost da će veliki broj bogatijih ljudi iskoristiti ove pogodnosti i njima donijeti čisto zaradu. Za nas ostale to ne vodi do nikakvih promjena koje nam uništavaju igre. Igrači/ice koji budu kupovali određene stvari time neće postati jači u online igranju od vas, a što je još bitnije – lišiti će sami sebe užitka igranja važnih dijelova igre. Tako da ne mogu ovo smatrati minusom koliko plusom unutar smislenog tržišnog poteza kojim mogu svi drugi samo profitirati. Nažalost, kod tih stvari nikad skoro ne saznamo kako su prošle što se tiče prodaje, pa ćemo morati pričekati novi naslov ovog studija kako bi to saznali (ako se tamo pojavi ista ili slična stvar onda je taj potez sigurno doživio uspjeh). Do tada, možemo samo gledati svoja posla i uživati u igri.
No, kako uživati kada su nam neki likovi nedostupni, novi dolaze i nude nam se samo ukoliko damo još novca igri? Story mode je postavljen tako da ćemo za neke likove trebati kupiti posebne dijelove story modea, zasebne misije koje bi trebale popuniti rupe i poboljšati priču, no koliko će toga biti i koliko će koštati još ne znamo. Opet, ispada da nije potrebno ni te dijelove igre kupovati, no teško se oteti dojmu da nismo dobili kompletnu igru i da nas neke stvari moraju dodatno koštati. Ni taj dio ne bi postojao da nije već dokaza uspješan model koji moramo uzeti kao neizbježno stanje današnjeg stanja gaming industrije.
GDJE I ŠTO IGRATI?
Kod fighting igara, nakon što se jedan dio posveti o raspravi o mehanici borbe i koliko je bolja/lošija od drugih ostaje jednako važno pitanje o modeovima koje igra donosi. Izuzev story modea, koji je glavni razlog igranja igre za mnoge, MK X donosi veliki broj drugih modeova kao što su 1 vs. 1 Ranked, King of the Hill, Survivor i Test Your Luck. Offline multiplayer je dosta standardan, uz naravno Test Your Luck varijaciju koja i u online i offline modu donosi lijepo osvježenje standardnim načinima igranja. Naime, na početku svake Test Your Luck borbe birate do 7 modifikacija predstojeće borbe koje će utjecati na oba borca, neki samo na vas a neki na vašeg protivnika. Te modifikacije su razni status efekti, vizualne promjene (ljuljanje arene), ubrzanje ili usporavanje igre, skraćeno ili produženo vrijeme runde, vanjske prijetnje (rakete, vatrene kugle i slične stvari koje padaju nasumično po areni), puni bar za X-ray poteze i slično. Bilo bi lijepo kad bi mogli pregledati sve te modifikacije na jednom mjestu, no nažalost dosta puta ste prepušteni tome da određene stvari koje dobijete za predstojeću borbu vam ostanu poprilično nejasne.
Najveća novost je to što svaki vaš napredak i pothvat u igri, online ili offline donosi ne samo novčiće (coins) za vaše korištenje nego i određene bodove koji služe u Faction ratovima koji se odvijaju na tjednoj bazi. Naime, na početku igre birate vašu frakciju za taj tjedan (Black Dragon, the Brotherhood of Shadow, the Lin Kuei, Special Forces ili White Lotus) i sve što radite na individualnoj bazi generira bodove za vašu frakciju. Naravno, možete se tome iz tjedna u tjedna posvetiti više ili manje, a ako želite više svi ove modeovi su dostupni i online. Dodatak je i team battle gdje se dvije frakcije bore u pet bitaka (pet članova jedne igra protiv pet članova druge). Iako me taj dio najviše zanimao, samo par puta sam sudjelovao u tom načinu natjecanja. Predugo traje čekanje pet igrača sa svake strane što je preduvjet da se pokrene team battle, a kada se pokrene vi odigrate samo svoju bitku i čekate rezultate ostalih borbi kako bi saznali tko je dobio. Vjerojatno će kroz kasnije tjedne biti veća gužva u ovom modeu (ili ja jednostavno nisam imao sreće), dok je šteta što ne idu sve borbe na istoj areni jedna za drugom tako da svi svjedoče svakoj bitci (no, očigledno tražim previše). Na kraju prvog tjedna pobjednik je bila moja frakcija (Lin Kuei) koji su dobili određene nagrade. Izuzev faction kill poteza i nešto novčića, nije mi jasno što sam još dobio..ikone stoje, ne mogu vidjeti opis i sve jako brzo nestane. Pokušao sam naći odgovore online, no nisam imao uspjeha. I tu dolazi problem cijelog online modea, a i svih posebnosti koje MK modeovi donose – užasno su nepregledni. Pogotovo online dio igre koji donosi veliki broj izbora i podataka koji su nejasno imenovani, a još manje pregledni. Koja frakcija vodi, koji modeovi postoje, gdje ste u ovom trenutku točno – sve je dosta nejasno i ne baš prijateljski nastrojeno. Možda neki update u budućnosti riješi sve to, iako, ako imate volje, nakon nekog vremena ćete se naviknuti na kaos i možda tek kasnije otkriti još neki način igranja i natjecanja sa drugim igračima i igračicama kojih u ovom trenutku ima preko milijun. Tower challenge, na primjer, u kojem morate doći do veće razine u tornju od drugih natjecatelja unutar deset minuta je dragulj koji sam otkrio tek pred kraj prvog tjedna online igranja. Koliko ste uvučeni u online igranje, toliko ćete se lakše snalaziti u svim izbornicima. Unatoč tome ovakav raspored opcija i izbornika ne bi trebao biti tako zbunjujući.
Već sam par puta spomenuo nagrade. točnije novčiće koji se nagomilavaju u vašem virtualnom novčaniku. Skupljanje ”koinova” je svakako jedna od glavnih stvari u igri budući da vam isti omogućavaju otvaranje grobnica i statua u popularnoj Mortal Kombatovoj kripti.
KRYPT
Kripta je postala neizostavni dio MK serijala još od Deadly Alliance nastavka, a sa svakim nastavkom se mijenjala (na bolje ili na lošije) čineći srce single play modea. Iznimno zabavan sustav koji nagrađuje bilo kakvo igranje igre sa valutom koju možete potrošiti na nove likove, odijela, fatality pozete, glazbu, concept artove, modifikacije za Test Your Luck mode i još puno toga vratio se i u ovom nastavku. Iako ne možete dobiti nove likove kopajući po grobopvima i trošeći teško zarađeni novac, možete dobiti easy fatalitye (da, iste one koji drugi kupuju pravim valutama), nove kostime, biografije, brutality poteze, concept artove, fatalitye, modifikacije i slično.
Sve svoje nagrade možete pogledati u Kollection meniju, a usto vidjeti i što vam sve još nedostaje. Veliko osvježenje za kriptu jest i ubacivanje osjećaja aktivnijeg igranja i kretanja kroz istu, budući da se sad snalazite u njoj iz perspektive prvog lica u klasičnom dungeon crawler stilu. Takvo kretanje donosi sa sobom lagane zagonetke i prepreke na raznim područjima koji nisu samo grobnica, nego i posebne špilje i druge lokacije diljem MK svijeta. Zagonetke i prepreke rješavate sa oposebnim itemima koji se referiraju na MK likove )kao što je Kung Laov šešir) koje smještate u poseban inventory te ih aktivirate u određenim trenucima. Na primjer, Kung Laovim šeširom rušite jedan dio stijene koja nakon pada služi kao most koji će vam poslužiti da dođete do novog područja gdje otvarate nove grobove/škrinje. šetanjem po zamračenim prostorima ponekad se možete dodatno preplašiti kada vas prestraši poneki pauk ili spodoba koje se ona morate otarasiti, no taj dio kao i ovaj sa zagonetkama je savršeno doziran tako da vam nikad nije preveliki zamor niti nepotrebna inovacija. Sve pridodaje nekom novom doživljaju kripte koji čini ovo iskustvo single play igranja i otključavanja dodatnih nagrada uistinu zanimljivim.
FINISH THIS!
Mortal Kombat X je uspio nadograditi serijal uzimajući temelje iz prošlog nastavka te ispravljajući pogreške kako iz Mortal Kombata tako i Injusticea na kojem je radio isti tim. Konačni proizvod je uspio biti dovoljno dobar da natjera konkurenciju na razmišljanje prvenstveno što se tiče single playa, priče i dodatnih načina organiziranja modeova i nagrađivanja igrača. Fanovi Mortal Kombata će biti izuzetno zadovoljni većinom stvari koje donosi osnovni dio igre te sve online mogućnosti koje su spoj eksperimentiranja i igranja na sigurno za koje će samo vrijeme pokazati koliko je bilo uspješno. Nedostatak nekih likova u rosteru, nejasno uključivanje ”normalnih” izgleda i dalje korumpiranih (i mrtvih likova) kao što su npr. Liu Kang i Kitana (traileri su nas navodili da su se oboje vratili iz mrtvih kao i Jax, no to nije bio slučaj), nedovoljno posvećivanje nekim novima (kao što je Erron Black) te nejasna poveznica stripa i priče (neki likovi u igri se ponašaju kao da prvi put vide druge likove iako su imali iskustva s njima u stripu) frustrirati će one kojima je mitologija važan dio igranja, a dodatan sadržaj (i likovi kao što su Tremor i Tanya koja je uključena u priču igre od samog početka, a nije u glavnom rosteru) koji se trebaju kupiti mogli bi dodati ulja na vatru. Sama činjenica da nam je stalo do ovih stvari i da nas frustriraju (zasad) neke nelogičnosti među likovima i pričom govori dosta o tome koliko daleko je MK kao jedna fighting igra koja je svoju popularnost zaradila na nasilju, krvi i fatalityima daleko dogurala.
Kripta (sa posebnim grobovima i nagradama koji se uključuju samo na određeno vrijeme i onda nestanu) i online natjecanja, dnevni i tjedni izazovi na tornjevima koji su raznoliki i zabavni te tjeraju na natjecanje s drugima, nove pridošlice u rosteru veliki su aduti Mortal Kombata koji je obilježio ovu godinu što se tiče žanra i nakon koje će (nadajmo se) i dovršiti sve svoje planove sa franšizom u idućem nastavku. Milijun igrača i igračica u prvom tjednu nakon izlaska igre, a i broj članova u frakcijama, kao i DLC paketi koji će tek doći ove godine, najavljuju da je MKX tu da ostane jako, jako dugo.
REZULTATI NAGRADNE IGRE
GoodGame je , u suradnji s Videotopom, odlučio podijeliti dva primjerka Mortal Kombata X našim vjernim čitateljima i čitateljicama. Nakon dužeg trajanja nagradne igre nego što je bilo planirano (prvenstveno zbog čekanja recenzije čija je prva verzija nepovratno izgubljena zbog tehničkih problema na sajtu koji su se dogodili sredinom tjedna) napokon imamo dobitnike/ice nagradne igre u kojoj smo podijelili jednu PlayStation 4 verziju igre i Xbox One verziju igre, zajedno sa nekolicinom simpatičnih goodiesa (tetovažom, headbandom i slično).
Ostaje samo da objavimo sretna imena:
Lara Dunjic – PS4 verzija igre
The Flash- XboxOne verzija igre
Dobitnica i dobitnik će biti obavješteni o detaljima preuzimanja nagrade na mail. Svima ostalima se zahvaljujemo na sudjelovanju i pozivamo da nam se pridruže u novoj nagradnoj igri, s novim zanimljivim nagradama, koja kreće jako skoro (a možda bude poneko iznenađenje i na Facebook stranici).
Leave a Comment