Nakon velikog uspjeha zadnjeg Mortal Kombata, veliki broj fanova se nadao da ćemo ove godine na E3 sajmu dobiti neke naznake ili pak najave novog nastavka. Nažalost, to se nije dogodilo, no Ed Boon i ostatak ekipe iz NeatherRealm Studios nisu ovih godinu dana sjedili prekriženih ruku. Uz detaljan rad na verziji popularne igre za PS Vitu, nedavno su pustili javnost informacije o novom fighting naslovu koji konceptom odstupa od poznatog serijala.
Već ste mogli na GoodGame čitati o Injustice:Gods Among Us, novom naslovu čiji roster čine likovi iz DC svemira, među kojima su Superman, Flash, Batman, Wonder Woman i ostali. Budući da je Mortal Kombat imao prije par godina (doduše, ne baš kvalitetan) naslov MK Vs. DC, ovakav potez i nije previše neočekivan. No, svejedno je hrabar. Pogotovo nakon što su nam na E3 sajmu prezentirali sve inovacije koje bi igra trebala uvesti u žanr.
Započnimo lagano, sa brojem likova. Naime, najavljen je broj približno jednak broju likova koje smo imali u zadnjem Mortal Kombatu. Uz poznate heroje, tu će se naći i veliki broj negativaca/negativki, a svi će se svojim sposobnostima i typeom razlikovati od drugih. Također, njihova znanja i mogućnosti će utjecati na vaše iskorištavanje okoline. Za primjer je dan reaktor na jednoj stazi kojeg će Superman moći podići i baciti na protivnika, dok će Batman (budući da je gadget freak) implantirati eksploziv i pouzdati se u to da će protivniku nauditi eksplodirani komadi tog reaktora.
Što se tiče sustava borbe, on će se dosta bazirati na prošlom Mortal Kombatu. Što to točno znači? Pa, prema rečenom, kontrole će biti dosta jednostavne i jasne pa će casual igračima biti omogućeno button mashanje i zabava bez obzira na ozbiljnost koju žele od igre, dok će s druge strane onim ozbiljnijim igračima biti pružena dubina i kompliciraniji combo potezi. To je, u suštini, dobra formula iz MK-a koja zaslužuje dodatnu doradu, koja nam je ovim putem obećana.
Također, engine igre počiva na zadnjem MK-u, no biti će svakako pojačan i poboljšan sukladno kritikama za prethodni NetherRealmov naslov. Veliki naglasak se stavlja na sve te arene i dodatne mogućnosti koje nude. Pokušat će se omogućiti igračima što veću interaktivnost sa raznim elementima po stazama čime će moći dodatno okrenuti stvari u svoju korist. Budući da razni likovi drugačije reagiraju na arene, te imaju na njima određene prednosti i nedostatke, u ovoj igri bi po prvi put i takav izbor mogao biti ključan dio strategije.
[nggallery id=90]
Specijalni napadi su zaštitni dio svake tučnjave koja drži do sebe, a Injustice će imati poseban armor shell sustav koji je predispozicija za kvalitetno izvođenje istih. Prema opisu, to bi trebala biti dodatna energija ( u obliku oklopa, zaključujemo to skromno na temelju imena) koja nakon trošenja tek omogućuje trošenje neprijateljevog health bara. Special meter se dodatno puni sa razbijanjem ovog oklopa, a punim special meterom radite već spomenute special poteze koji su što se tiče animacije, dosta dugi i lijepi. Neki se zasada čine kao varijacija na temu specijalnih poteza iz MK vs DC, no iz prvog trailera već vidimo da je to doseglo jednu višu razinu.
Igra bi trebala izaći u prvoj polovici iduće godine za PlayStation 3, Xbox 360 i Wii U. Fatality poteze ne očekujte, jer će igra imati T rating (kao i što je imao MK Vs. DC), a nove likove, posebnosti u igranju i razne druge detalje vidjeti ćemo tijekom ljeta i na jesen. Najgore što možemo dobiti je novi MK Vs. Dc, najrealnije gledano ovo će biti varijacija zadnjeg Mortal Kombata, a oni najoptimističniji se imaju čemu radovati i što očekivati. Jer, najave su dosada jako ambiciozne. U svakom slučaju, ostanite s nama za daljnje detaljne opise ove igre.
Leave a Comment