Originalno izašavši 1999. godine, Everquest je jedan od prvih fantasy MMORPG igara koja je postigla velih uspjeh, i uvelike pridonijela popularizaciji MMORPG žanra na zapadu. Danas, 14 godina kasnije, Sony Online Entertainment još jednom želi redefinirati već pomalo ustaljeni i zasićeni MMORPG žanr eksluzivnim predstavljanjem nastavka – EverQuest Next.
Prema navodima Johna Smedleya, predsjednika Sony Online Entertainmenta, razlog zašto mnoge MMO igre ne uspiju leži u tome da igrači sadržaj iskuse brže nego što da developeri mogu proizvesti. Međutim, s Everquest Nextom, Sony želi predstaviti živući svijet, gdje igrači mogu proizvesti sadržaj pored developera.
Kakva će biti budućnost EverQuest Nexta i Sony Online Entertainmenta? To leži u rukama igrača, i nama se sviđa tako, nadodao je Smedley.
Što se tiče priče, EverQuest Next nije nastavak poznate priče, već namjerava predstaviti temeljno redizajniranje likova, znanja i okoline u EverQuest univerzumu.
Ne činite pogrešku; dok smo s jedne strane održali poštovanje zbog utjecaja koji je originalni EverQuest imao u ovoj industriji i zajednici igrača tokom godina, EverQuest Next je bitno drugačija igra za razliku od svega što je do sada izašlo, izjavio je direktor za razvoj, Dave Geogeson.
EverQuest Next u razvoju je od 2009. godine. Prije dvije godine, kompanija je donijela odluku da se ponovo promisli o glavnim kreativnim i tehničkim aspektima dizajna, i počne isponova s novim pristupom. Kao rezultat ovih primjena, Sony tvrdi da će EverQuest Next biti potpuno drugačiji od bilo koje druge MMO igre iz više razloga.
Kao prvo, igra će predstaviti potpuno novu značajku naziva multi-classing. Nadalje, igra neće ponuditi opciju povećanja levela vašeg lika do određene razine, već više od 40 različitih unikatnih klasa koje će biti dostupne odmah pri launchu. Igrači će moći eksperimentirati sa sposobnostima svake klase kako bi napravili lika koji će se doista razlikovati od likova drugih igrača. Nadalje, EverQuest Next sadržavat će uništivu okolinu, za koju developeri tvrde da niti jedna druga MMO igra nije spomenutu značajku uspješno implementirala. Igrači će imati mogućnost da promijene svijet oko sebe, a takve će promijene uvijek biti trajne. EverQuest Next sadržavat će i živući AI sustav, u kojem će NPC-i imati specifične motivacije i preference koje će direktno utjecati na ponašanje na različite, nepredvidljive načine. Naposljetku, Sony vjeruje da će se EverQuest Next isticati od drugih sličnih igara jer će svaki lik u igri imati jedinstvenu priču, naspram većine današnjih MMO-a gdje pratimo već predodređeni put.
Osim predstavljanja igre, Sony je pripremio još jedno iznenađenje u obliku nove značajke naziva EverQuest Next Landmark, što je zapravo alat s kojim možemo izgraditi nove lokacije u igri, a bit će dostupna javnosti već ove zime.
Kroz ovakav kolaborativni pristup, EverQuest Next mogao bi eventualno reprezentirati najveći kolaborativni razvojni napor u povijesti online igara. Za one kojima je ikada pala na pamet misao o postanku game developera, ovo vam je šansa.
Sony o datumu izlaska igre nije želio govoriti, no prema svemu sudeći, radi se o vrlo ambicioznom projektu koji bi mogao zatresti same temelje MMO-a kao žanra, i napokon na scenu donijeti bitno osvježenje za kojim toliko dugo vremena žudimo. Uzbudljivo ćemo pratiti sve novosti oko ovog projekta.
[nggallery id=315]
Leave a Comment