Prošlo je gotovo osam godina od izlaska Crashlandsa, top-down akcijsko-istraživačke igre o međuzvjezdanom vozaču kamiona koji se srušio na strani planet. Tu sklapa prijateljstva i neprijateljstva, gradi stvari te postavlja svijet onako kako treba, sve u neumoljivoj potrazi za povratkom na posao, a sve ovo moći ćemo ponovno iskusiti u Crashlands 2.
Na prvi pogled, Crashlands 2 izgleda slično svom prethodniku, obogaćen oštrijom i sjajnijom grafikom. No, Sam Coster iz studija Butterscotch Shenanigans ističe da postoje značajne promjene koje nisu odmah vidljive. Najveća inovacija leži u tome što je cijeli svijet igre Crashlandsa 2 “ručno izgrađen”, suprotno od oslanjanja na proceduralne sustave. Coster tvrdi da ova promjena omogućuje studiju pružanje “bogatijeg iskustva s više istraživanja, dubljim odnosima likova i obiljem iznenađenja.”
Interakcije s likovima u Crashlands 2 su proširene u usporedbi s prethodnom igrom. Umjesto da igraju ulogu samo davatelja zadataka ili pasivnih figura, određeni NPC-jevi u Crashlandsu 2 traže i prijateljstvo. Sada možete stvarati veze, družiti se s njima, pozivati ih da ostanu kod vas te od njih prikupljati korisne savjete. Naravno, crafting ostaje ključan u igri, a za one koji ne preferiraju stvaranje prijateljstava i opcije za borbu su također dostupne.
“Prve dvije godine razvoja ove igre proveli smo u stvaranju alata, testiranju sistemskih dizajna, eksperimentiranju s umjetničkim stilovima i procesima, u biti revidiranju ukupnog gamedev pristupa našeg studija kako bismo stvarno mogli realizirati ovu igru. Ručno izgrađen svijet s ekologijom, gdje stvorenja napadaju jedni druge, biljke reagiraju na okolinu i slično, bio je srž cijelog projekta. Nije bilo opcije ne promijeniti pristup studija — čak i ako je to značilo ponovno izgraditi cijelu našu operaciju iz temelja kako bismo to postigli”, rekao je Sam Coster za PC Gamer.
Crashlands 2 bi tijekom 2024. trebao stići na Steamu i mobilne uređaje, na kojima će biti dostupan putem Netflixa.