Iako se u posljednje vrijeme opasno šuškalo o skoroj najavi trećeg The Witchera, istu smo dočekali i mnogo ranije nego što smo to možda očekivali. Naime, Gameinformer je ekskluzivno objavio prve informacije o igri The Witcher 3: Wild Hunt.
Najavljen za 2014. godinu, The Witcher 3: Wild Hunt bi se trebao pojaviti za PC i “sve raspoložive high-end platforme”, što u prijevodu znači da će spomenuta igra definitivno biti next gen naslov. No, ostaje pitanje hoće li se ista pojaviti i za novi Xbox i PlayStation 4 (prisjetimo se, prošli The Witcher je zaobišao PlayStation 3).
Za razliku od dosadašnjih igara i serijala, The Witcher 3 će biti open world igra, po svome izvođenju najsličnija igrama iz Elder Scrolls serijala. Građena na najnovijem grafičkom pokretaču, nazvanom REDengine 3, igra bi trebala donijeti svijet i do 30 puta veći od onoga iz The Witchera 2, a površina na kojoj će se igra odvijati trebala bi biti za 20% veća od one iz Skyrima (prema najavama developera očekuju nas zaista impresivne lokacije, od olujnih otoka, preko ratom razorenih šuma pa sve do fantastičnih velikih gradova, a sve ćemo to moći vidjeti bez ijednog loading screena). Kada već govorimo o grandioznosti svijeta u kojem će se igra odvijati, važno je reći da će biti potrebno 30-40 minuta jahanja na konju, kako biste prešli s kraja na kraj svijeta.
Sama koncepcija igre bit će nešto drukčija od one iz prethodnih igara. Osim klasičnog open world tumaranja, igra bi trebala donijeti veliki broj zanimljivih questova, od rješavanja brojnih misterija pa sve do lova na čudovišta, što i samo ime igre nagovještava. U lovu na čudovišta, igrači će skupljati informacije od drugih NPC-a razbacanih po brojnim lokacijama. Izgled i osobine čudovišta ovisit će od perioda dana kao i drugih vremenskih uvjeta (čudovišta koja sretnete noću neće biti ista kao ona koja sretnete tijekom dnevnog lutanja svijetom). Ionako odlična borba u trećem The Witcheru trebala bi biti još bolja. Critical udarci će ovisiti od poznavanja čudovišta (tu se ponovo vraćamo na već spomenuto prikupljanje informacija – npr. moći ćete onesposobiti otrovne napade vampire ukoliko uništite njihovu otrovnu žlijezdu, a bit će ih moguće ubiti jednim udarcem ukoliko istrovremeno probodete oba srca). Ubijena čudovišta ostavljat će iza sebe razne predmete, koje je moguće koristiti za stvaranje drugih korisnih stvarčica, poput potiona, mutagena i slično.
Pored klasičnih questova, ubijanja čudovišta i craftinga, priča igre odvest će Geralta od Rivije u potragu za svojima bližnjima, ali će ga isto tako baciti usred neugodne političke borbe za prevlast nad određenim teritorijama (Skellige, Novigrad i No Mans Land). AI protivnika je u potpunosti izmjenjen, tako da bismo trebali dobiti inteligentnije pritivnike. U borbi od velikog značaja će biti upotreba okoline i svega što ona nudi. Također, očekuje nas potpuno novi sustav magija i skillova, dok će kaotični izbornici iz prethodnika biti zamijenjeni mnogo preglednijima.
Više detalja o ovoj igri naći će se ekskluzivno u najnovijem broju Gameinformera, a s obzirom da je do izlaska igre ostalo još najmanje godinu dana (iako je izglednije da će se igra pojaviti mnogo kasnije), prve konkretne informacije o istoj možemo očekivati na GDC i E3 sajmovima, koji nas očekuju ovoga proljeća.
Izvor: Gameinformer.
Leave a Comment