Budući da ludnica oko HD kolekcije Metal Gear Solid serijala i dalje traje, pomislili smo da bi dobro došlo još jedan članak koji bi podigao “uživljenost” na još veću razinu. Već smo dosta pričali i raspravljali o svim ljepotama koje ima ovaj serijal legendarnog Hidea Kojime, no vrijedi spomenuti i jednu komponentu igre koja ponekad zna biti zanemarivana, a zapravo čini važno i pamtljivo iskustavo. Micanje kontrolera po podu, cjelodnevno čekanje prirodne smrti, pucanje po strojevima sto puta većima od vas, drogiranje za što mirniji nišan i još puno sličnih iskustava čine okosnicu boss bitki u serijalu.
GoodGame će vam dati skroman i jako nostalgičan pregled najboljih borbi sa bossovima u prva tri Metal Gear Solida, koji se u zadnje vrijeme uvelike upražnjavaju i vraćaju u modu.
METAL GEAR SOLID
Metal Gear Solid nas je prvi upoznao s dugim, napetim i inteligentnim bitkama koje su predstavljale svu umjetnost ove igre, ali su predstavljale i sposobnosti legendarne PlayStation One konzole. Koje su nas bitke očarale i ostale nam u ugodnom sjećanju pogledajte zajedno s nama.
SNIPER WOLF
Lijepa i smrtonosna snajperistica (kako je se naziva u MGS krugovima) obilježila je veliki dio priče prvog dijela svojom pojavom i odnosima sa Otaconom, no boss bitka je bila isključivo između nje i Solid Snakea. Sa Snakeom smo morali dobro znati manevrirati, skrivati se te locirati lukavu snajperisticu unutar snježne oluje, a kad bi i našli pravu poziciju sve bi nam znalo upropastiti Snakeova „treskavica“. Nju ste mogli riješiti samo uzimanjem Diazepama (lijeka o kojem je, inače, Sniper Wolf bila ovisna zbog problema sa anksioznošću) koji bi vam smirio ruke i poboljšao nišan.
Sve drugo je naprosto povijest.
PSYCHO MANTIS
Oh da, Psycho Mantis. Lik koji se pojavljuje na vrhu mnogih MGS top lista. Zašto? MGS fanovi zasigurno znaju, no podsjetit ćemo ih a ujedno upoznati sa ovim fenomenom i ostale. Naime, Konami je mudro uspio ubaciti kod u igru koji bi se manifestirao prvenstveno u ponašanju Psycho Mantisa. Iako, stvar nije toliko do koda, koliko do mudrog iskorištavanja stvari na “jedinici” koje smo shvaćali zdravo za gotovo.
Npr. kroz pričanje sa Psycho Mantisom prije konačne bitke, isti bi nas upozorio na svoje telepatske moći na koje bi ukazao micanje dual shock kontrolera. Nakon što bi vas “zamolio” da isti stavite na pod Psycho bi počeo micati kontroler na odabranu stranu. Također, kod koji je imao u sebi omogućio je Mantisu da prepozna na vašem memory cardu druge Konamijeve igre te vas zadirkuje u svezi toga. U trenutcima kada nije bilo interneta Mantis je bio svakako najteži boss u igri. Sve dok nam netko nije otkrio da će se zanimljive stvari dogoditi ako prebacimo kontroler u kontoler port 2. No, to je jedna druga priča.
LIQUID SNAKE
Liquid Snake je zadnji boss u prvom dijelu Metal Gear Solida. Osim te velike važnosti, borba prsa o prsa s njim je ipak, nakon svih high-tech i mističnih događaja, bila pravo osvježenje koje je ostalo urezano u sjećanje mnogim gamerima i gamericama. Usto, puno je pomagao cijeli dijalog i općenito kontekst u kojem se ta zadnja borba odvijala, a koju se jednostavno mora doživjeti da bi se ukazalo na njegovu potpunu posebnost. Kod nekih stvari riječi jednostavno nisu dovoljne.
METAL GEAR SOLID 2
Dvije godine nakon Shadow Moses incidenta, Konami nas je počastio nastavkom fascinantne priče u kojoj se radnja zakomplicirala, ali su se uveli i novi likovi. Novi glavni lik Raiden suočio se sa mnogim zanimljivim neprijateljima, a najbolje od njih predstavljamo ovdje.
OLGA GURLUKOVICH
Prije upuštanja u igru sa Raidenom, igrači su se mogli počastiti još jednom velikom bitkom sa Solid Snakeom u glavnoj ulozi. Bitka protiv Olge je iznimno atmosferična, a po mnogima napamtljivija u igri, unatoč pojavljivanju svega sat vremena nakon igranja. Skrivanje na legendarnom trajektu po kiši, platno koje vam otežava pucanje te kompletna ludnica oko ove bitke je svakako nešto što ostaje dugo u sjećanju mnogima.
VAMP
Vamp je pojava sama po sebi, iako je hommage (neki bi rekli kopija, krađa) vampirskih likova iz raznih priča, serija, filmova i igara, mnogima je bio i ostao jedan od najimpresivnijih likova u serijalu. Brzina koja ga je činila praktički nevidljivim i njegova krvoločnost (koja je prezentirana kroz cijelu igru) pridonijele su kvalitetnoj i atmosferičnoj bitci.
SOLIDUS SNAKE
Solidus Snake vas čeka na kraju drugog nastavka, kad ste već skupili kompletan bijes i želju da mu stanete na kraj. U tom trenutku neobično puno pomogne ova bitka u četiri oka, bez previše pomagala i prijetnji u okolini gdje se opušteno (ali opet nabrijano) borite sabljama protiv njega. Naravno, zlikovci kakvi jesu uvijek će osim mača imati i još puno drugih pomagala pri ruci, no od zadnjeg bossa nitko nije očekivao manje.
METAL GEAR SOLID 3
Po nekima najbolji nastavak na PlayStationu 2, po drugima razočaranje, no i dalje nesumnjivi klasik i naslov koji se ne smije propustiti unutar MGS kanona iz više razloga. Iako je prequel što se tiče radnje, to ne znači da su bossovi imali staromodnije moći i metode kako da ubiju Big Bossa kojim upravljate u ovom nastavku. Neki od njih su se više istakli od drugih, a naš izbor slijedi odmah nakon ove rečenice.
THE END
The End je, uz Psycho Mantisa, jedan od bossova koji se najviše igra sa samim autoritetom video-igre i konceptom boss bitki koje susrećete u mnogim drugim igrama. Naime, ovaj starac sa papigom se jako dobro skriva po prostranoj prašumi, te vas prisiljava da igrate njegovu igru. Big Boss mora biti dobro kamufliran, pažljiv i strpljiv kako bi došli do prilike da zapucate prema The Endu. Mnoge je ova borba koja zahtijeva strpljenje od igrača podsjetila na Sniper Wolf, no ovdje se ipak radilo o puno većem zalogaju.
Ono što je mnoge oduševilo je činjenica da se The Enda moglo dobiti ostavljajući igru upaljenom cca 24 sata, budući da je jadničak dosta star pa tim činom umre prirodnom smrću čekajući vaš idući potez.
THE SORROW
The Sorrow je svakako čudan lik (čudniji od kolega The Fury i The Pain)budući da je i kroz priču bio dosta povezan sa Revolver Ocelotom, a kroz bitku na vas šalje sve prijašnje protivnike koje ste pobijedili. U početku ga je dosta teško „skužiti” pa ćete vjerojatno dosta puta failati prije nego što saznate dobitnu kombinaciju na putu do pobjede.
Na kraju se možda budete i osjećali dosta glupo kad shvatite da je trik u tome da na vrijeme uzmete „Revival pill“. Time ćete uspješno završiti i ovu bitku koja praktički to i nije bila. Bar ne na klasičan način.
Naravno, ne možemo zaboraviti niti sve ostale bitke i bossove, neke pamtimo više po pojavi nego po samoj borbi, no to je isto ljepota Metal Gear Solida. Serijala kojeg ćemo uvijek pamtiti, radovati se svim budućim nastavcima i spin-offovima i o kojem ćemo još puno pisati.
Leave a Comment