Poznati japanski časopis Famitsu i ove godine nam donosi detaljne podatke o prodavanosti video-igara i konzola za prijašnju godinu. Iako nisu jedini izvor, svakako je detaljno i pregledno prenesen i prezentiran već na raznim drugim publikacijama, a najviše pogoduje Nintendu i Sonyju, kao što se i očekivalo.
Da budemo ipšak malo precizniji, Nintendo Switch je u 2018. godini bila najprodavanija konzola na japanskom tržištu, sa 3,482,388 prodanih primjeraka. Na drugom mjestu je PlayStation 4 (uključujući i PlayStation 4 Pro) koji je prodan u 1,695,227 primjeraka. Xbox One se nalazi tek na petom mjestu sa ”mršavih” 15,339 prodanih konzola, dok se iznad njih nalaze 3DS i PlayStation Vita konzole.
Što se tiče igara, tu su najviše profitirali PlayStation 4 fanovi jer se na prvom mjestu nalazi Monster Hunter: World 2,859,784 primjeraka, dok je ispod njega cijela horda Switch igara- Super Smash Bros. Ultimate, Pokemon: Let’s Go, Pikachu! / Let’s Go, Eevee!, Splatoon 2, Mario Kart 8 Deluxe, Super Mario Party, Kirby: Star Allies, Minecraft: Nintendo Switch Edition i Super Mario Odyssey. Između dva potonja, našla se samo još jedna igra koja nije na Switchu, Call of Duty: Black Ops IIII.
Japan je i otprije bio poprilično jasan oko svojih preferencija što se tiče igara, iako je pomalo iznenadio Monster Hunter:World koji se našao na prvom mjestu.
Više o podacima vezanima za broj prodanih primjeraka možete vidjeti ovdje.
Leave a Comment