Legendarni Hideo Kojima nas je još jednom uspješno opčinio novim trailerom za svoju nadolazeću PS4 ekskluzivu Death Stranding, no baš kao što je bio slučaj i s prva dva trailera za spomenutu igru, i ovaj novi, treći po redu, ostavio nas je u teškoj konfuziji i neznanju. Ipak, za razliku od prethodna dva trailera, ovaj put smo dobili znatno više informacija. Tako smo na primjer doznali da se sam trailer vrti u stvarnom vremenu na PS4 Pro konzoli te da je jedan njegov dio (podvodna sekvenca) zapravo igriv, a danas vam donosimo i nekoliko informacija vezanih za samu igru i njenu radnju.
Naime, Hideo Kojima je tijekom PSX 2017 eventa otkrio nekoliko novih detalja o svojoj PS4 igri. Tako smo doznali da je Death Stranding zapravo open world akcijska avantura čija je jedna od glavnih tema život i smrt te da smrt u igri ne znači nužno i kraj.
Podvodno okružje u igri zapravo predstavlja čistilište, mjesto gdje će se naći svaki igrač nakon što umre (ovo je namjerni ili slučajni Kojimin odgovor na Dark Souls serijal). Tako će glavni protagonist igre Sam (Norman Reedus) svaki put nakon smrti biti bačen na dno oceana, koji ćemo moći slobodno istraživati iz perspektive prvog lica i usput pronalaziti razne iteme i druge predmete koje ćemo navjerojatnije sa sobom moći ponijeti natrag u stvarni svijet. Ovaj dio igre zapravo predstavlja ekvivalent “Continue” ekranu kakav često imamo u igrama, a na nama će biti da odlučimo hoćemo li nastaviti svoju avanturu ili ne. To dakle znači da je Game Over ekran zapravo u cjelosti interaktivan, a svaka naša smrt i povratak u igru ostavljat će vidljive tragove.
Nadalje, vjerujemo da mnoge zanima koja je fora s bebama u igri, pa da i tu otkrijemo poneku informaciju. Naime, sve bebe koje smo dosad vidjeli u svim trima trailera (ovdje možete vidjeti prvi, odnosno drugi trailer) zapravo predstavljaju jednu bebu, jednu te istu osobu koja je od ključnog značaja za radnju igre i njen gameplay. Kojima je otkrio kako je beba usko vezana ze mehaniku same igre, kao i cijelu njenu priču, a na koji način je Sam povezan s bebom (zašto je mora štititi, daje li mu ona neke moći ili je pak ta beba on sam, za sada ne znamo) još uvijek će ostati misterija.
Druga stvar koju smo doznali tiče se scene u kojoj jedan od Samovih suputnika naglo počinje starjeti. Naime, razlog njegovog ubrzanog starenja je kiša, ali ne kiša kakvu poznajemo već Timefall – misteriozna supstanca koja mijenja tijek vremena. Kojima dalje navodi da je većina likova u igri svjesna posljedica Timefalla i podložna istome, dok bi Sam trebao biti drukčiji, no nismo doznali i na koji način i je li on zapravo imun na smrtonosnu kišu.
Također, doznali smo da će Death Stranding imati i multiplayer, ali Kojima nažalost o istome nije htio govoriti – sve što je bio spreman podijeliti s javnošću jeste da će multiplayer biti potpuno drukčiji od onoga kakav svakodnevno viđamo u igrama.
Naravno, ovo je tek nekoliko detalja o igri koja će vjerujemo još neko vrijeme predstavljati najveću gaming misteriju današnjice, no budući da se svaka nova informacija i te kako računa, svakako smo zadovoljni onim što smo doznali i jedva čekamo da o Death Strandingu doznamo nešto novo.
Leave a Comment