INFO BOX
- DEVELOPER: Soleil
- PUBLISHER: Bandai Namco Entertainment
- PLATFORME: PC, PlayStation 4, Xbox One
- ŽANR: Akrobatska nindža battle igra
- DATUM IZLASKA: 31. kolovoza 2018.
- PLATFORMA NA KOJOJ JE IGRA TESTIRANA: PS4
Jedna od igraćih adaptacija koja je s nama već 10 godina, a koja nekako uvijek prolazi ispod radara su Naruto igre. Popularni anime nastao prema mangi skupio je tijekom kraja prvog desetljeća ovoga stoljeća veliki broj fanova izvan Japana, pa tako i na našim prostorima, a popularnost je Bandai Namco iskorištavao za izdavanje raznih Naruto igara. Iako ljudi često imaju predrasude prema ovakvim igrama, pa ih čak proglašavaju lošima prije vremena, većina Naruto igara je zapravo bila i više nego solidna. Simpatični likovi, razne dramatične situacije, jednostavne kontrole, comboi i sjajni vizuali bili su iznimno lijepo iskustvo za mnoge fanove serijala, no znale bi privući i neke izvan fan baze. Dosad je izašlo preko 50 igara među kojima su zapravo najbolje bile one jedine koje su bile multiplatformske i nama najbliže, Ultimate Ninja Storm naslovi, a Shinobi Striker počiva na nekim osnovama prijašnjih igara dok pokušava dati nešto novo za Naruto gaming serijal.
Naruto to Boruto: Shinobi Striker, svojim imenom već insinuira veliki broj likova koji će se pojavljivati u igri, od glavne zvijezde Naruta do njegovog sina Boruta, a u sklopu toga zapravo priprema sasvim novu premisu igri, onu u kojoj stvarate svoga, potpuno novog lika. Nakon što odaberete njegov/njezin izgled, klan, kasnije i funkciju (hoće li imati napadačke ili obrambene sklonosti, liječiti ili biti range borac/borkinja, tj. koje će poteze prvenstveno nadograđivati i razvijati) igra vas smiješta… a u što drugo nego u Hub, online okruženje puno drugih igrača/ica. Što se tiče same mehanike borbe, igra na početku sjajno objašnjava osnovne i kompliciranije poteze kroz VR misije (unatoč takvom naslovu, igra ne želi time dati do znanja da uistinu možete koristiti VR tehnologiju vaše konzole, jer to ne možete) i svakako je veliki plus što su razni impresivni potezi, od trčanja po stijenama, do skokova i napada, blokiranja, counter napada dosta jednostavni za izvesti, što ubrzo graniči sa nepotrebnim button-mashanjem koja igra bez problema omogućuje. S button-mashanjem se gubi određena doza unošenja finesa i strategije, no za isto ima prostora u glavnom djelu igre, online 4 vs 4 bitkama koje su, zapravo, osnova ove igre.
I tu leži osnovni problem, igra je praktički igriva samo online i u timovima od 4 igrača/ica, u bitkama koje omogućuju da se tuku svi protiv svih, nešto slično Dissidiji, dok iako se razlikuje zbog Huba, novoga lika i poznatim likovima koji vas treniraju ni nema baš jakog single playa. Izuzev VR misija u kojima imate zanimljive zadatke i nešto što u malim aspektima podsjeća na story mode, sve ostalo se zasniva na online bitkama. Bez toga, jednostavno, nećete izvući ni približno kompletan dio igre. A multiplayer…ha, malo je reći da je mučno, teško i kaotično, pogotovo na početku dok još niste skupili neke nagrade (scrollove), i dok se niste uigrali u cijeli koncept level upanja, prodaje i kupovine itema i dok se niste snašli po pitanju nadogradnje vašeg lika. Ukratko, ako ste tip igrača/ice koji nisu za stres online igranja u mečevima gdje se ne zna ”tko pije, a tko plaća” ova igra vam neće pružiti puno. Što je svakako šteta jer atmosferom, izgledom i kontrolama spada u gornji dio današnje ponude igara ovoga žanra. Multiplayer modeova ima nekoliko i pridodaju šarolikosti, no bez dobre organizacije, pristojnog levela i puno posvete svemu ovome u igri, malo ćete toga u konačnici i vidjeti. Obavezno timsko igranje, ukoliko sklopite neku zajednicu, moglo bi biti dosta dobro svim fanovima serijala koji ujedno imaju strpljenja za puno rada prije ostvarivanja nekih nagrada i pobjeda. I, znam, apsurdno je nekad govoriti o tome da treba puno rada, vježbe i posvete igri da bi bio dobar online, no budući da zadnjih nekoliko godina /u drugim žanrovima) imamo multiplayere koji postanu puno ranije pristupačniji i jasniji, vrijedi napomenuti kako je ovdje to veliki element zabave, tj. njen preduvjet.
Unutar svega toga, raspon potencijalnih mušterija, igrača/ica, novih i starih fanova, se užasno sužava i stvara samo određene fanove zadovoljnima, dok mnogi koji nisu previše upoznati sa Naruto anime serijalom ili mangom, nemaju puno prostora da se ”uigraju” i zavole likove i svijet. No, to ne znači da likovi nisu prezentirani dosta dobro, sa dozom humora, kako internog tako onog očitijeg, a razne lokacije koje stvara VR stroj izgledaju poprilično lijepo. Modeli likova, kontrole i izgled specijalnih poteza je također na visini. Igra ne pokušava imati anime look u stilu Dragon Ball Fighter Z-a, već pruža 3D open world platformske dijelove sa raznim VR misijama, kao i dosta rasprostranjenosti u online bitkama.
Naruto to Boruto: Shinobi Striker ponuditi će nešto novo, riskantno fanovima Nauro igara kao i fanovima Naruto mangi i animea, a usto je, očito, trendovski napravljeno, u skladu s drugim igraćim adaptacijama anime serijala, ali i online igara općenito. No, ne samo da igra ovisi o multiplayeru, nego ovisi i o šarolikom i velikom broju igrača/ica online, kao i o vašoj volji i farmanju novca online i offline kako bi kupili scrollove u kojim možda dobijete neki dobar iteme, level-upate se kroz igranje VR misija i online bitaka kako bi, nakon sati sati igranja, bili konkurenti u online okruženju. Koliko će takav pristup pridobiti igrača/ica, ostaje za vidjeti, no zasada igra prolazi dosta nezapaženo, izlaazivši u dosta nabijeno vrijeme mnogim velikim hitovima, ne dobivši tako prostor za veću promociju i za prilaz novim potencijalnim fanovima. No, u konačnici, Naruto to Boruto: Shinobi Striker je igra za fanove, i za one koji žele nešto novo i više iz Naruto igara. Nešto što bi, sigurni smo, trebalo biti konkretizirano i puno bolje u idućim nastavcima.
Leave a Comment