Posljednjih godina, EA i 2K Sports kao da se natječu tko će napraviti bezobrazniju i bezobzirniju stvar s ciljem zgrtanja dodatne količine šuškavih novčanica. Ovaj put, zanemarit ćemo i iritantne i sramotne mikrotransakcije, kojim nas spomenuti izdavači doslovno zatrpavaju u svakoj svojoj igri, te ćemo se pozabaviti novim “kretenskim” potezom, na koji se 2K odlučio.
Naime, 2K je posljednjih nekoliko dana izazvao brojne kontroverze ponovno ubacivši u NBA 2K21 punokrvne reklame, koje su se bez mogućnosti njihovog “skippanja” vrtjele tijekom učitavanja. Konkretnije, najnoviji primjećeni slučaj odnosi se na reklamu za Oculus Quest 2 koja se vrtjela tijekom meča.
Ukratko, nakon nevjerojatne količine mikrotransakcija, 2K je otišao korak dalje, uspjevši da dodatno razljuti igrače, koji su uredno platili svojih 60 dolara / eura, kako bi na miru mogli uživati u igri. Da je NBA 2K21 u neku ruku bio besplatan, sve ovo možda bismo mu i mogli progledati kroz prste, no kada za igru iskeširaš 60-70, u najmanju ruku ne očekuješ da ćeš pola vremena provesti blejeći u kojekakve reklame, bez mogućnosti da ih preskočiš.
NBA 2K21 trenutno možete zaigrati na PS4, Xbox One, PC i Switch platformama. Dostupan je i putem Google Stadia servisa, a početkom idućeg mjeseca pojavit će se i na next-gen konzolama.
Leave a Comment