Samo nekoliko dana nakon što su se pojavile glasine prema kojima bi i predstojeća Wonder Woman igra mogla krenuti u smjeru live service modela, oglasili su se iz Warner Bros. Gamesa, demantirajući navedene glasine.
Komentirajući nedavne glasine koje je pokrenuo članak portala Wccftech vezan za novi oglas za posao objavljen od strane Monolith Productionsa za poziciju “Lead Software Engineera” u kojem se navodi kako je poželjno da kandidat za navedenu poziciju ima određeno iskustvo u radu na live service igrama, iz Warner Bros. Gamesa su u svome priopćenju za IGN demantirali navedene glasine, naglasivši pri tome kako je Wonder Woman single player akcijska avantura smještena u dinamični otvoreni svijet. Također, još jednom je naglašeno i to da će nam spomenuta igra donijeti potpuno novu priču smještenu u DC univerzum, da će imati proslavljeni Nemesis sistem te da definitivno nije dizajnirana kao live service igra.
Kakva će na kraju Wonder Woman biti igra i koliko će toga posuditi od Monolithovih Middle-earth igara, tek ćemo vidjeti. Inače, prošle su gotovo dvije godine od njene najave, pa je moguće da ćemo nešto o njoj doznati uskoro – možda već tijeko ovogodišnjeg The Game Awardsa, koji je zakazan za 7. prosinac.