Ninja Theory s infuzijom “neograničenih” resursa u sklopu Xbox Game Studiosa kreće poprilično odlučno i smjelo. Nakon bombastične najave za Senua’s Saga: Hellblade II, nastavka vjerojatno jedne od najriskantnijih (op.a i jedne od najboljih) igara svih vremena, ekipa iz Londonskog Ninja Theorya je najavila nove projekte. Iako vrlo uspješna i od kritike nahvaljena na sva zvona, nitko nije očekivao nastavak.
Još od Heavenly Sworda (op.a. jedna od najboljih PS3 igara), developeri su pokazali da žele iskoračiti iz klasičnog načina pričanja priča u igrama, Enslaved je bio dodatni iskorak u tom smjeru. No, sve do Hellbladea, komercijalno nisu previše imali uspjeha. Nakon što su ih napustili manje više svi veliki izdavači, Ninja Theory je odlučio krenuti s indie pristupom i s timom od dvadeset ljudi kreirao jednu od najmoćnijih priča ikad ispričanih u svijetu video igara. Hellblade: Senua’s Sacrifice je tako dirnuo srca mnogih i na više načina proširio vidike ne samo gaming publici. Bacite oko samo na službeni video s porukama i reakcijama igrača.
Poput razvoja Hellbladea, developeri su odlučili voditi online video “dnevnik” kako bi svi fanovi mogli pratiti na čemu trenutno rade. Serijal imena “The Dreadnought Diaries” je tako dobio svoju prvu epizodu iz koje smo doznali da Ninja Theory trenutno dovršava rad na Bleeding Edge multiplayer “krkačini” (koji izlazi za cca dva mjeseca) i “usput” najavio dva nova ambiciozna projekta. Jedan od njih je Project: Insight (najavljen prije dva mjeseca i dodatno naglašen u prvoj epizodi) koji će se baviti proučavanjem kako gaming tehnologija i mehanike mogu pomoći psihički oboljelim osobama. Još jedna potvrda da Ninja Theory izlazi iz okvira samog gaming “svijeta” i pokušava gaming koristiti kao alat u borbi s psihičkim bolestima.
Drugi projekt imena “Project: Mara” nas vraća u gaming iskustvo u kojem ćemo proživljavati psihičke tegobe i boriti se kroz mentalni teror zasada neimenovanog lika. Project: Mara će tematski biti smješten u sadašnjost i raditi će se (po dostupnim informacijama) o poprilično skučenom iskustvu u smislu veličine igre. Više detalja nemamo i u iščekivanju smo nove epizode video dnevnika. Kako gaming industrija svakim danom sve više uranja u korporativno i pohlepom motiviranu industriju, nadamo se da će Microsoft biti strpljiv s ovim sjajnim developerima koji su iznimno ambiciozni, kreativni i očito imaju puno toga za reći. Ono što ne znamo, jest informacija za koje platforme se planira Project: Mara. PC (Xbox Game Pass i Steam) i Xbox konzole su rekli bismo sigurni u tom pogledu.
Leave a Comment