Nintendo možda ne dobiva bitke na području najjače konzole ili najvećeg broja igara, no njihovi fanovi i drugi nedužni promatrači nisu mogli odoljeti a da ne spomenu neki dio njihove prezentacije s ovogodišnjeg E3 sajma. Prema Cromson Hexaogn stranici koja se bavi social media marketingom Nintendo je dominirao na Twitteru što se tiče E3 tweetova. Nintendo se, naime, spominje u 47% E3 tweetova, a najpopularniji tweet je bio od američkog Nintenda koji su teasali pojavljivanje Shigeru Miyamoa na Treehouse live-streamu. Još jedan dosta popularan tweet je bio od korisnika/ice @dropkickpikachu koji je napisao: ”Nintendo je upravo prikazao više ženskih likova u najavi jedne igre nego sve ostale tvrtke na E3 sajmu zajedno”. Nintendo hashtag se ujedno postao 30 tisuća puta za vrijeme sajma, dok se #e32014 koristio 55 tisuća puta.
Sony je bio vlasnik 28% tweetova, dok je Microsoft uspio doći do 25%.
nintendo has just shown more playable female characters in one game preview than the other companies have all E3 so far
— off-brand brandon (@dropkickpikachu) June 10, 2014
Koliko će ova popularnost i razne pohvale koje je dobio Nintendo na ovogodišnjem E3 sajmu ostaviti konkretniji uspjeh kada igre počnu izlaziti, ostaje da vidimo.
Leave a Comment