
U jednom od najčudnijih marketinških suradnji u gaming industriji do sada, Nintendo je sklopio partnerstvo s poznatim časopisom Playboy. Cilj partnerstva je promocija ni manje ni više nego Bayonette 2. Unatoč činjenici da Bayonetta 2 ima dosta veliku dozu objektivizacije glavnog ženskog lika (unatoč tome što je stavlja u ulogu glavne junakinje) mnogima se ovaj potez Nintenda koji je inače koncetriran na obiteljsku zabavu i vrijednosti čini dosta čudan.
Promocija navedene igre u Playboyu se odvija photoshootingom Playboyeve zečice mjeseca i gamerice Pamela Horton. Kompletnu galeriju slika sa snimanja možete pogledati na Playboyevoj stranici.
Uzevši u obzir prijašnje navode mnogih stranih izvora kako je Nintendo tražio od Platinum Gamesa da kostimi glavne junakinje budu puno seksipilniji nego što je planirano kao i ovu suradnju s Playboyem, čini se da je Nintendo odlučio prihvatiti zastarjelo marketinško pravilo kako se ”seks prodaje”. Hoće li to pravilo biti i uspješno, ostaje da vidimo.
Leave a Comment