Priča oko novih Nintendovih konzola, prvenstveno misleći na Switch i Nintendo Mini konzolu, često se povezivala sa nestašicama istih. Za neke dio Nintendove marketinške strategije, za neke čista nesposobnost i podcjenjivanje vlastitih mogućnosti, a za neka jednostavna nepripremljenost, ujedinila je sve navedene u količini frustracije koje proizlaze Nintendovom nespremnošću i/ili sporim reagiranjem. Jedan od direktora u Nintendu, Charlie Scibetta, pričao je sa Ars Technicom oko nestašice Nintendo Switch konzola. Scibetta je službeno razriješio sve nedoumice i izjavio kako ovo svakako nije bila namjera Nintenda. Očekivali su da će konzola biti tražena, no nisu bili spremni za toliki zahtjev i potražnju koja ih je snašla jako brzo nakon izlaska Switch konzole. Što se tiče NES Minija rekao je: ”Mislim da smo trebali bolje iskomunicirati plan da se radi o ograničenom izdavanju te konzole. Plan je bio da se konzola ponudi samo za blagdane. Proizvodili smo još tih konzola zato što smo bili zatrpani zahtjevima, a nakon tog pdoružetka prestali smo proizvoditi nove”.
Za budućnost Switch konzole, Scibetta je potvrdio da rade što brže mogu. ”Želimo poslati što veći broj primjeraka kako bi popratili sve igre koje izlaze…naš posao je da ih pošaljemo u dućane što brže možemo, a posebno za vrijeme blagdana kako bi ih postavili u ponudu zajedno sa Super Mario Odysseyem”, rekao je Scibetta. Nintendove slatke brige nose sa sobom opasnost povezanu sa frustriranošću mnogih potencijalnih kupaca, pogotovo u razdoblju koje dolazi i koje će biti popraćeno novom Xbox One konzolom. Lagano, ali sigurno tempiranje velikih ekskluziva pomaže malom broju konzola na policama dućana, no Nintendo će zaista morati krenuti u ”petu brzinu” do kraja godine ukoliko želi napraviti veliki uspjeh.
Leave a Comment