Nintendu zaista sjajno ide s njegovom Switch konzolom. Čisto usporedbe radi, Switch se za manje od godinu dana uspio prodati u više primjeraka nego što se Wii U prodao tijekom cijelog svoga životnog ciklusa, no tu se Nintendo nema namjeru zaustaviti. Štoviše, nova Nintendova agresivna marketinška kampanja za cilj ima natjerati svaku obitelj da posjeduje Nintendo Switch.
Naime, legendarni Nintendov producent i tvorac brojnih kultnih Nintendovih franšiza Shigeru Miyamoto izjavio je kako je nova Nintendova marketinška strategija osmišljena da proširi potrošačku bazu na svim tržištima, od Japana, preko Sjeverne Amerike pa sve do Europe te da je sukladno tome Nintendova glavna ambicija uvjeriti ne samo svaku obitelj, već i svaku osobu da posjeduje svoj primjerak Nintendo Switcha.
Moramo priznati da nova Nintendova marketinška strategija zvuči pomalo megalomanski, no ipak se radi o Nintendu koji nam je već bezbroj puta dokazao da je najopasniji kada ga otpišu, stoga se veselimo onome što Nintendo sprema svojim igračima u nadi da će prilično snažnu prodaju konzole potkrijepiti s još većim brojem vrhunskih naslova i ekskluziva koje bi im pomogle u njihovoj namjeri.
Leave a Comment