Iako se Nintendo i dalje muči da bude u korak sa trenutnim velikanima u svijetu gaminga kao što su PlayStation i Xbox, njihove igre i dalje imaju visoku kvalitetu, dosta dobru prodaju i veliki broj fanova koji znaju što žele. No, Nintendo je još prije par godina shvatio da moraju ići u korak s trendovima i samim time pojačavati digitalnu distribuciju (prodaju) svojih igara. Digitalna distribucija je sve veći dio gaming tržišta i svakako je zanimljivo pogledati kako se Nintendo snašao u zadnjih nekoliko godina. Prema najnovijim podacima koji su objavljeni na Twitteru, jasno je da nema govora o ravnopravnoj konkurenciji između Sonya i Nintenda:
Of course when you compare the 2 on the same scale then there is no competition at all as Digital is a huge for Sony pic.twitter.com/aCInJluoQD
— ZhugeEX (@ZhugeEX) April 24, 2016
No, unatoč tome, puno razloga za veselje imaju svi koji vole Nintendo ili imaju njihove dionice. Situacija se kod njih popravlja, te online prodaja igara raste iz godine u godinu što ukazuje i slijedeći podaci sa Twitter računa korisnika pod imenom ZhugeEX, inače blogera čije misli o gaming industriji možete pročitati na njegovoj stranici.
Perhaps comparing each fiscal year would be a better way to show how download sales have grown(FY15/16 is estimated) pic.twitter.com/OUGvAGauJg
— ZhugeEX (@ZhugeEX) April 24, 2016
Isti izvor je naveo kako je Sony u 2015.godini generirao 4.7 milijardi funti iz digitalne prodaje, dok je Nintendo sveukupno zaradio 4.7 milijardi funti kombinirajući sve druge moguće načine prodaje (fizička i digitalna izdanja, DLC paketi, konzole itd.). Kako će nova Nintendova NX konzola promijeniti tu situaciju, ostaje da vidimo.
FUN FACT OF THE DAY:
Sony generated $4.3b from Network Sales alone (PSN) in calendar year 2015.
Nintendo generated $4.7b from EVERYTHING.
— ZhugeEX (@ZhugeEX) April 23, 2016
Leave a Comment