Na sinoćnjem VGX-u (do ove godine više poznatiji kao VGA – VideoGameAwards), dodjeli nagrada za postignuća u gaming svijetu kojeg već tradicionalno svake godine održava SPIKE (Spike.tv) prikazano je mnogo videa i objavljena hrpa informacija o nadolazećim next-gen naslovima. No, iako se sve svelo na puko prikazivanje jednih te istih, već poznatih čudesa zapakiranih u novi poluminutni trailer nadolazećih razvikanih naslova, bilo je tu i zaista neočekivanih stvari.
Kao najbolji primjer, zapravo jedini koji je po mom mišljenju noćas iskočio iznad ostalih, je novi naslov malenog nezavisnog razvojnog tima, sastavljenog od četiri čovjeka, dosad poznatog jedino po simpatičnom naslovu Joe Danger. Sean Murray, čelni čovjek Hello Gamesa, predstavio nam je ambiciozan projekt imena No Man’s Sky!
Radi se o striktnom multiplayer svemiru kojeg možete svojevoljno i s potpunom slobodom istraživati na kopnu, morskim dubinama, u zraku ali i dalje u cijeloj galaksiji i planetama. „Ako vidite zvijezde u daljini, te zvijezde su stvarne. Imaju svoje planete koje kruže oko njih i vi možete otići tamo“ , objašnjava Sean.
Svaki aspekt igre u No Man’s Skyu je proceduralno generiran. Od meteora koji lutaju svemirom do morskog bilja na nekoj planeti koji čekaju da vi nabasate i istražite ih. Kako se ne bi sve svelo na šetnju parkom, u igri će navodno postojati i agresivni oblici života, odnosno kako je to Sean ljepše objasnio: „S vremena na vrijeme, naći ćete planete koji su nastanjeni nekakvim oblikom života. Cijeli svemir, pa tako i flora i fauna, funkcioniraju samostalno, a vi nećete nužno uvijek biti na vrhu hranidbenog lanca.“
Sav gameplay kojeg možete vidjeti u traileru navodno je snimljen u realnom vremenu, što pokazuje da jedan trenutak možete biti na plaži i uživati u vremenu i prirodi, a već sljedeći uskočiti u svemirski brod i nalaziti se u jednako živom svemirskom prostranstvu, boreći se s cijelom zvjezdanom flotom.
Sean je sinoć pred kamerama, u direktnom prijenosu kojeg je pratilo mnogo ljudi diljem svijeta, otvorio dio sebe te skromno objasnio što za njega znači sci-fi (znanstvena fantastika) i da je cijeli svoj život zamišljao kako će raditi ovakav projekt, a da mu nova generacija igara i tehnologije napokon dopuštaju takvo što. Moglo se primjetiti iz njegovog govora koliko je ovaj naslov važan za njega i njegovu ekipu, ali i koliko rada i ljubavi unose u razvoj. Kazao je da je proteklih mjesec dana za njih bilo jako turbulentno, kako bi na vrijeme stigli sve pripremiti za svjetsko predstavljanje njihovog naslova ,kojeg su samo nekoliko dana ranije još uvijek nazivali kao Project Skyscraper.
„Odlučili smo napraviti igru koja će stvoriti izazov za ono što znači biti pravi next-gen…“, izjavio je Sean na kraju svog predstavljanja, ne skrivajući ambicioznost projekta i očiglednu želju da to bude „velika stvar“.
Leave a Comment