Ken Levine, u gaming krugovima poznat kao autor kultnih igara kao što su BioShock i System Shock 2, osnovao je još 2014. novi studio pod imenom Ghost Story, s kojim je započeo razvoj svoga novog ambicioznog projekta koji je sve do danas ostao obavijen priličnom dozom misterije. Iako je od matične izdavačke kuće Take-Two Interactive dobio u potpunosti odriješene ruke, Levine je sa prilično malim timom zagrizao prilično veliki zalogaj.
Crpeći inspiraciju iz famoznog Nemesis sustava iz igara Middle-earth: Shadow of Mordor / Shadow of War, ovaj kreativac je želio da napravi igru koja bi svakom igraču trebala pružiti potpuno drukčije iskustvo. Nažalost, od inicijalnog početka razvoja prošlo je punih sedam godina, a igra još nije službeno ni najavljena, a o završetku njenog razvoja da i ne govorimo. Razlog za takvo što leži upravo u ambicioznosti ovog kreativca, zbog čijeg se perfekcionizma sam projekt trenutno nalazi u pravom razvojnom paklu.
Prve detalje o situaciji vezanoj za sam razvoj igre, koja je svoj životni put inicijalno započela kao SF shooter smješten u svemirsku postaju, objavio je Bloombergov novinar Jason Schreier. Poznati insider tvrdi da je razvoj ovog ostvarenja naišao na prilično tvrd zid, upravo zbog Levineovih mušica, koji je sa timom od svega 30 ljudi želio da napravi visokobudžetni spektakl te je prečesto zbog svojih perfekcionističkih stavova često znao odbaciti višemjesečni rad svoga tima, jer mu nešto nije odgovaralo. Nakon svega toga, uslijedio bi reboot svega, što je u više navrata demotiviralo developere, koji su tijekom godina vrlo često “bježali” iz studija Ghost Story. Levineov tim trenutno ima više članova, no pojedini uposlenici su otkrili kako nisu sigurni hoće li igra biti dovršena tijekom naredne dvije godine, budući da se dosta toga još mora napraviti.
Hoćemo li i kada vidjeti najavu ovog ostvarenja, za sada nismo sigurni. No, budući da isto toliko čekamo i na novi BioShock, trenutno nam sada samo ostaje da budemo optimistični i nadamo se da će gospon Levine i ekipa uspjeti privesti razvoju igru te da ista na kraju ipak neće biti otkazana.