Nadolazeća video igra Game of Thrones bila je u aktivnom razvoju i prije prikazivanja popularne TV serije. To daje sigurnost da igra nije površno napravljena samo da bi dodatno unovčila na uspješnom serijalu knjiga Georga R. R. Martina. TV serija se ipak pojavila dovoljno rano tako da je developer Cyanide stigao redizajnirati izgled likova kao što su Cersei, lord Mormont i Varys da više nalikuju glumcima iz serije, no usprkos tome, igra je ipak zadržala veći dio književnog “štiha”.
Mnogo toga je napravljeno uz konzultacije s Martinom. Nije pisao ni priču ni dijaloge za samu igru, ali je savjetovao u vezi toga i davao informacije što se događa kasnije u knjigama, tako da ne bude neusklađenosti i nelogičnosti oko postupaka likova i mjesta na kojima se nalaze. No, igra će prije svega pratiti novu avanturu sa dva originalna igriva lika.
Prvi od njih je Mors Westford, član Night’s Watcha, oronule, ali čvrste vojne skupine sačinjene od bivših zatvorenika, propalih plemića, nepriznatih sinova vladara i dobrodušnih ljudi opterećene savjesti, čiji je zadatak čuvati Zid u ime trenutnog vladara. U početku igre on je već 15 godina u svojoj službi i inicijalno je Ranger. Uz njega je i vjerni pas, kojem će se moći izdavati naredbe, pa i kontrolirati ga ukoliko igrač uloži dovoljno iskustvenih bodova.
Drugi lik je Alester Sarwyck, Morsov povremeni prijatelj. On se nakon 15 godina vraća u svoj dom u Riverspringu da prisustvuje očevom pogrebu. Sarwyckovi su inače vazali Lannistera čija se želja za vlašću u igri tek treba otkriti. Nitko još ne zna da se “igraju prijestolja”. Glavni Alesterov razlog za napuštanje rodnog kraja je bio ugovoreni brak sa vlastitom sestrom, a prilikom povratka biva uvučen u dvorske intrige.
Priča će biti podijeljena u poglavlja koja će se tijekom igre izmjenjivati između dvojice likova, no s vremenom će se susresti i udružiti snage. Sustav borbe će biti u stilu Knights of the Old Republica i Dragon Age, dakle sa pauziranjem igre i izdavanjem naredbi. Moći će se odabrati 3 poteza zaredom, dok se sve odvija u jakom slow-motionu, a nakon odabira svih poteza akcija kreće u realnom vremenu.
Igra navodno sadrži impozantnu brojku od 270000 riječi dijaloga i trebat će oko 25 sati za brzi prelazak, a uz istraživanje svega bit će i oko 35-40 igre. Igra će biti linearna, čvrste priče s tek nekoliko (no povećih) sporednih misija. Developeri su neko vrijeme razmišljali da bude više sandbox u stilu Skyrima, no odlučili su da ipak žele igru dojmljive i fokusirane priče koja će se držati izvornog materijala.
Igra izlazi u Americi 15. svibnja, a u Europi 01. lipnja na Xbox360, PlayStationu 3 i PC-u.
Leave a Comment