Yoshiaki Hirabayashi i Hiroyuki Kobayashi, producenti Resident Evila 6, otkrili su detalje o primjenjivanju elemenata iz prethodnih nastavaka serijala, te kako su učinili zanimljivim igranje s drugim likovima.
Primjerice, Chrisova borba sa zmijom podsjeća na klasični Resident Evil bez obzira što se radi o Chrisovoj kampanji koja je više akcijski usmjerena. Hirabayshi je uvjeren da će fanovi Leonovu kampanju prepoznati kao klasični Resident Evil, a Chrisovu kao Resident Evil 5. Prisutni su horror elementi iz starijih, ali i novijih nastavaka.
Pokušali su pripojiti horror elemente u svaku kampanju, ali danas postoje različiti tipovi horrora za sve. Nema jedna vrsta horrora koja bi sjedinila sve njih zajedno. Ono što ujedinjuje sve kampanje je činjenica da su one Resident Evil i nastojali su se pobrinuti da sve imaju osjećaj Resident Evila. Kada ljudi igraju igru – budući da su fanovi različtih nastavaka – neki preferiraju Resident Evil 5, a neki Resident Evil. S ovim nastavkom su nastojali uključiti elemente koji će zadovoljiti sve fanove. Chrisova priča, bez obzira što je više akcijski usmjerena i dalje ima horror elemente, te nije linearna pucačka kampanja.
Kobayashi je komentirao Jakeovu kampanju, te rekao da tijekom priče njega progoni stvorenje zvano Ustanak. Taj gigant se ne zaustavlja bez obzira na sve, konstantno ga progoni. Time su nastojali vratiti osjećaj iz Resident Evil 3: Nemesis u kojem je dotični konstantno progonio Jill Valentine. Ipak, ovaj put nismo sami. Jake bježi sa Sherry Birkin, pa stvorenje i nju progoni.
Premda Leon, Chris i Jake imaju partnere, i njih se nastojalo tretirati kao glavne likove. Tako su pokušali svakog učiniti zanimljivim i specifičnim. Sherry primjerice ima stun baton što jedino ona može koristiti, te ima jednak učinak u borbi kao i Jake sa svojim borilačkim vještinama. Isto tako, Helena (Leonova partnerica) i Piers (Chrisov partner) imaju specifične sposobnosti, pa će i iskustvo igranja biti različito. Piers je snajperist, a Helena može koristiti shotgun. Isto tako, i fizički napadi su različiti između likova.
Resident Evil 6 će sadržavati i skill point sustav. Bodovi koje budemo skupljali moći će se dijeliti između svih likova. Tako, npr. ako sa Leonom osvojimo neke skill pointe ne znači da će ih samo on moći korisiti. A moći će se i mijenjati tijekom igre. Npr., ako igrajući sa Leonom dođemo do određenog mjesta u kojem aktivne sposobnosti nisu baš primjerene situaciji moći ćemo ih zamjeniti s nečim prigodnijim.
Producenti igre nisu se baš izjasnili o mogućim novim nastavcima serijala za prijenosne konzole, ali su naglasili da nastoje potpuno prilagoditi Resident Evil konzoli na kojoj se nalazi. No, sve će biti jasnije u nekim budućim najavama.
Leave a Comment