Novi detalji o Dark Souls II došli su na internet zahvaljujući najnovijem broju magazina Edge čija je ekipa bila počašćena 10-minutnom demo verzijom nastavka kojeg su opisali kao “atletskim skokom naprijed u terminima grafičke vjernosti”.
U vizualnoj prezentaciji Demon’s Soulsa i Dark Soulsa bilo je prisutno nešto zbog čega se nije osjećalo da je fotorealizam vrlina koja je ključna za ekipu iz From Softwarea. Dark Souls II, za usporedbu, izgleda posve spreman za iduću generaciju konzola, te ga se može izjednačiti sa uvjerljivošću Watch Dogsa i Star Warsa 1313. Vizuali su vrlo blizu hiperrealizmu.
Sudeći po Edgeu nastavak je u izradi od rujna prošle godine i bit će ugrubo iste veličine kao i prethodnik. Kao što se po naslovu zaključuje, Dark Souls II je direktan nastavak Dark Soulsa, no priča nije smještena u Lordranu. Premda iz From Softwarea nisu otkrili ime novog svijeta, naglasili su da je “ime ključno za priču” i s vremenom će biti otkriveno. Novi redatelj Tomohiro Shibuya bio je škrt na detaljima priče, no rekao je općenito da će se ponovo fokusirati na ukletog karaktera koji traži lijek za svoju nesreću.
Govoreći o onome što razlikuje Dark Souls II od svog prethodnika, Shibuya je aludirao na “koncept vremena i postojanja vremena” kao ključnu stvar za igru. Također je izjavio da je “akcija” nešto što bi htio poboljšati u igri, bilo da se radi o pokretima ili sustavu borbe. Što se tiče cilja da igra bude pristupačnija, Shibuya je rekao da će poznati sistemi biti lakši za razumijevanje. Osobno osjeća da je covenant sistem bio nešto teži za potpuno doživljavanje, te ga nastoji učiniti pristupačnijim za igrače. To ne vrijedi samo za covenant sistem već i za druge aspekte koji su se teško adaptirali.
Konačno, Shibuya je diskutirao o uvrštavanju prijevoznih sredstava: “Konstantno razmišljamo o nečem novom što prije nije bilo isprobano, pa je otuda došla ideja za bojna kola.” Biti u brodu ili čamcu je svakako nešto o čemu se razmišlja, ali upravljanje jednim nije u izradi.
Razvojna ekipa za Dark Souls II je “osjetno veća” i From Software je “gotovo udvostručio internu ekipu fokusiranu na isključivo kreiranje svijeta”. Procjenjuje se da je igra 25% dovršena.
Leave a Comment