Već duže vrijeme, ništa novo nismo doznali o akcijskom RPG-u Elden Ring. Znamo da se radi o mračnom fantazijskom ostvarenju koje nastaje kao produkt kolaboracije razvojnog tima From Softwarea i autora Game of Thronesa Georgea R.R. Martina. Ipak, zahvaljujući novom potencijalnom leaku, dočepali smo se nekolicine informacija koje se tiču samog igrinog svijeta, pa i mnogo više.
Naime, novi leak tvrdi da će svijet Elden Ringa biti podijeljen na velike otvorene regije poznate kao Kraljevstva (Kingdoms). U igri nas navodno očekuje osam unikatnih Kraljevstava, koja će prostorno i konceptualno biti mnogo veća od bilo kojeg levela iz Dark Soulsa 3 ili recimo Bloodbornea. Svako Kraljevstvo imat će svoje mini bosseve i finalnog bossa, s kojim ćemo se boriti kroz više faza, a koji bi trebali namučiti i najokorjelije Dark Souls/Bloodborne/Sekiro veterane.
Kraljevstva unutar velikog svijeta igre povezani su hubom u igri poznatim kao Field. Field je navodno ogroman i sastoji se od brojnih dodatnih lokacija za istraživanje, zagonetki, tajni, dodatnih bossova i još mnogo toga. Fieldom i cijelom igrom moći ćemo putovati uz pomoć brojnih mountova, među kojima su vukovi, medvjedi, tigrovi i druga unikatna bića prepoznatljivog From Softwareovog dizajna. Čak se spominje i to da će se pojedini boss fajtovi odvijati na mountovima.
Kao i u svim dosadašnjim igrama ovog studija, u Elden Ringu nas ne očekuju gradovi ili slične lokacije pune NPC-jeva, nego ćemo tijekom naše avanture susretati druge NPC-jeve koji imaju svoje avanture i questove, a čija bi naklonost i odnos trebali ovisiti o igračevoj interakciji s njima. Sukladno toj interakciji, navodno bi se trebala i mijenjati sama priča, a u igri nas navodno očekuje pet različitih krajeva.
Kako doznajemo zahvaljujući ovom leaku, nakon kratkog izleta sa Sekirom koji je imao unaprijed definiranog glavnog protagonista, From Software će igračima Elden Ringa ponovno omogućiti kreaciju lika, a ovisno o klasi koju odaberemo, igra bi nas u početku trebala slati u različito Kraljevstvo. Napredovanje kroz igru trebalo bi biti dosta slično onome iz Dark Soulsa, s tim da bismo se sada trebali levelirati pomoću “udova” protivnika (nemamo pojma što to znači! 🙂 ). Na raspolaganju bi nam trebali biti brojni setovi talenata, a skillove ćemo dobivati nakon uspješno završenih boss fajtova.
Sve navedeno zvuči vrlo ambiciozno i nekako ide s dosadašnjim konceptima i igrama From Softwarea, no kako se radi o neprovjerenim informacijama, na one konkretnije službene ipak ćemo još malo morati pričekati.
Iako je Elden Ring za sada službeno u razvoju za PS4, Xbox One i PC, za očekivati je da ćemo ga vidjeti i na PS5 i Xbox Series X konzolama. Kada? E, odgovor na to pitanje još uvijek ne znamo.
Leave a Comment