Kako su konzole budućnosti na kraju krajeva ništa drugo nego “kompresirani” PC-i red je da i neke od (PC) tehnologija pređu na njihovu stranu. nVidia je objavila da će Playstation 4 imati punu podršku za njihov PhysX tehnologiju kao i nVidia APEX skup razvojnih alata za developere.
Ništa od ovoga nije pretjerano novo, jer je Playstation 3 uspješno vrtio PhysX kod no razlika ovdje je službena podrška od strane nVidie kao vlasnika patenta za PhysX.
Za one koje zanima detaljnije što je PhysX preporučamo ovaj link. Sada kada je nVidia službeno sa svojom tehnologijom za fiziku i razvojnim alatima došla na Playstation 4, ostaje nam vidjeti koliko će još Playstationa proći dok i Direct X kao razvojni alat isto tako ne migrira, ova tvrdnja ima određenu loguku obzirom na x86 platformu i veliku ovisnost developera i proizvođača hardvera o Microsoftovoj tehnologiji.
Iako smo PhysX tehnologiju iskusili u prethodnoj generaciji konzola (i PC-u) tko zna, možda će developerima biti lakše (valjda) kreirati svijetove sa realnijom fizikalnim modelima nego do što su do sada mogli. Tu prvenstveno mislimo na EA Sports koji radi “čuda” sa svojim NFL, NHL i NFL igrama. A opet, možda ćemo uz gore prikazane “realne” fizikalne modele imati i pokojeg Bynum Jesusa više. 🙂
Leave a Comment