Prije gotovo dvije godine, autor Assassin’s Creeda PAtrice Desilets zajedno sa svojim razvojnim timom Panache Digital Games najavio je svoj novi projekt po imenu Ancestors: The Humankind Odyssey, third person akcijsku survival avanturu u kojoj bi igrači na prilično originalan i pomalo dokumentaran način trebali proživjeti rane početke čovječanstva. Jučer tokom live prezentacije na Reboot Develop eventu, uz predstavljanje novog teaser trailera, Desilets je otkrio nekolicinu promjena koje je odlučio unijeti u svoju novu, vrlo ambicioznu igru.
Prije svega, Ancestors: The Humankind Odyssey više nije epizodna igra. Budući da je spomenuta igra prilično narasla u usporedbi s inicijalno osmišljenim “sat po sat” epizodama, Desilets i ekipa odlučili su je pretočiti u jednu veliku homogenu cjelinu, čija će se radnja odvijati na velikom otvorenom prostoru smještenom na afričkom kontinentu te će obuhvatiti period od prije dva do 10 milijuna godina.
Desilets je također otkrio i nekoliko informacija vezanih za sam gameplay igre. Potvrdio je kako će igra imati svojevrsni resource managment sustav te da će u njoj biti prisutni klasični survival elementi – Desilets priznaje kako su čak razmišljali o tome hoće li u igru uvrstiti i kanibalizam, budući da isti nije stran povijesti čovječanstva. Hoćemo li takvo što vidjeti u igri, za sada nije poznato, no Desilets i ekipa i dalje o tome razmišljaju. Također, bilo je riječi i o plemenskim sukobima, koji bi također trebali igrati značajnu ulogu u igri. Igra će igračima nuditi brojne opcije i mogućnosti, ali isto tako tog istog igrača neće voditi za ruku, već će igrači stvarati osobnu priču o svojim precima na prilično originalan način.
Uz sve navedeno, Desilets je potvrdio kako na likovima iz igre radi isti animator koji je osmislio Ezija iz Assassin’s Creeda te Princa iz Prince of Persia igara, a prema njegovim riječima igra je trenutno u igrivom stanju, ali je nećemo tako brzo vidjeti u prodaji. Desilets i ekipa već imaju okviran datum izlaska igre, a kako bi se u potpunosti posvetili razvoju iste, u potpunosti je obustavljen razvoj Desiletsovog drugog projekta, igre 1666: Amsterdam.
Platforme na kojima bi se Ancestors: The Humankind Odyssey trebao pojaviti za sada nisu otkrivene, no vjerujemo kako ćemo igru vidjeti a svim aktualnim platformama.
Leave a Comment