Tijekom uvodnog dijela Sonyjevog PlayStation Experience press briefinga, predsjednik SIE Worldwide Studiosa Shuhei Yoshida govorio je i o novoj PS4 ekskluzivi razvojnog tima Sucker Punch, open world samurajskoj akciji Ghost of Tsushima.
Naime, Yoshida je i prije službene premijere spomenute igre spominjao kako ju je već igrao sugerirajući pri tome da je Ghost of Tsushima već duže vrijeme u razvoju, a jutros je prilikom svog izlaganja otkrio kako je spomenuta igra znatno veća od igre inFamous: Second Son. Prilikom svog izlaganja, Yoshida je dodao kako su akcijske scene u igri već igrive te da su u Sucker Punchu veoma zadovoljni istima, ali da će još proći vremena prije nego što vidimo sam gameplay igre.
Ono što smo još doznali prilikom Yoshidinog izlaganja jeste da su prve informacije o ovoj igri bile
iscurile u javnost znatno prije nego što je igra službeno najavljena. Naime, dio ekipe Sucker Puncha
posjetio je Tsushimu prilikom svoga istraživanja za igru, što je u jednim od lokalnih novina i objavljeno, no na sreću, radilo se o ne pretjerano popularnom i čitanom mediju, pa se srećom te informacije nisu proširile znatno dalje.
Kada bi Ghost of Tsushima mogao stići u prodaju, za sada je prerano govoriti, no budući da je igra u razvoju već duže od dvije godine, vjerujemo kako bismo je u prodaji mogli vidjeti ili krajem 2018. ili početkom 2019. godine.
Leave a Comment