Tvrtka GSD koja se bavi analizom digitalnih podataka vezanih za tvrtke koje prodaju svoje igre putem Steama, Xbox Livea, PlayStation Networka i Nintendo eShopa, objavila je podatke za prodaju igara i hardvera na europskom tržištu u devetom mjesecu.
Tvrtke koje su sudjelovale u ovoj analizi su Activision Blizzard, Bandai Namco, Capcom, Codemasters, Electronic Arts, Embracer Group, Focus Entertainment, Konami, Marvelous Games, Microids, Microsoft (uključujući Bethesdu), Milestone, Nacon, Paradox Interactive, Quantic Dream, Sega, Sony, Square Enix, Take-Two, Ubisoft i Warner Bros.
Analizirane su sve europske države gdje se prodaju igre i zaključeno je da je bilo prodano 14,4 milijuna igara, a uglavnom su profitirale sportske igre. FIFA 23 zauzela je prvo mjesto na europskoj ljestvici za rujan 2022. godine. Prodaja je porasla za 6% u usporedbi s FIFA-om 22. NBA 2K23 nalazi se na drugom mjestu s prodajom većom od 10,5% u usporedbi s prošlogodišnjim izdanjem.
Što se tiče konzola, analiza ne pokriva njemačko i britansko tržište, no prema novim podacima, prodano je 20% manje konzola nego u istom periodu 2021. godine. Najprodavanija konzola bila je Nintendo Switch, čija je prodaja je u odnosu na kolovoz porasla za više od 11%. U padu je i broj prodanih dodataka za konzole, i to za 7% u odnosu na prethodnu godinu, ali rast od 22% u odnosu na prethodni mjesec, dok je najprodavaniji dodatak bio DualSense kontroler za PlayStation 5.
Ovako izgleda lista najprodavanijih igara u Europi:
- FIFA 23
- NBA 2K23
- Splatoon 3 (samo fizička izdanja)
- Grand Theft Auto 5
- The Last of Us: Part 1
- Red Dead Redemption 2
- F1 22
- Mario Kart 8: Deluxe (samo fizička izdanja)
- Saints Row
- Assassin’s Creed Valhalla
- Gran Turismo 7
- Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
- Nintendo Switch Sports (samo fizička izdanja)
- Sid Meier’s Civilization VI
- Minecraft: Switch Edition
- Elden Ring
- Assassin’s Creed Odyssey
- LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
- Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection
- Riders Republic.