U možda (definitivno) najturbulentnijem razdoblju za Star Wars franšizu, fandom je fragmentiran i dočekivanje na nož novih “dodataka” u ovaj univerzum je već postao standard. Upravo u takvoj klimi, Massive Entertainment i Ubisoft pripremaju se izdati svoju novu igru koja je već sa svojim premijernim trailerom dala dovoljno nade da nas očekuje solidan akcijski naslov smješten u period između Empire Strikes Back i Return of the Jedi filmova originalne trilogije. Ubisoft nam je pružio da se podružimo s Kay Vess i šarolikom paletom suradnika na par sati i moramo priznati da je inicijalni dojam već spomenutog trailera u ovom kratkom periodu druženja ispunio očekivanja. Pružena nam je prilika vozikati se na speederu, letjeti kroz svemir, visjeti s litica, zgrada i općenito nam je pružen dosta dobar dojam što bi nas moglo očekivati tijekom igranja Outlawsa. Sve u svemu, možemo slobodno reći da se imamo čemu veseliti premda će, vjerujemo, biti dosta zamjerki na prilično konzervativan pristup mehanikama u igri.
Star Wars: Outlaws je zamišljen kao open-world naslov koji je nekako zaštitni znak za sve AAA Ubisoft igre već dugi niz godina, dok su developeri Massivea vrlo vjerojatno jedni od boljih trenutno koji se bave ovakvim tipom “okvira” igara. Ono što nas veseli je da smo u periodu s kojim smo se družili s Kay i ekipom primjetili da nas ne očekuje full standardna Ubisoft “tower” open world igra u kojoj tumaramo od lokacije do lokacije i obavljamo identične stvari kako bismo “čistili” mapu. Po viđenom se čini da je ekipa iz Massivea zaista pogodila balans u napretku priče i side questova koji nije zamoran (naporan). Developeri su nam pripremili tako uvid u nekoliko tipova misija koji se sastoje od više segmenata (izvidnica, markiranje pojedinih objectivea, obijanje brava i slično), napali su nas random raidersi dok smo se vozikali na speederu, verali smo se uz i niz litice, skakali preko kanjona, dok su nam neke misije pružile i opciju da doslovno kao pomahnitali wookie sve pobijemo. Naravno, postoje side igre po “kafićima” i mutnim mjestima diljem otvorenog svijeta (svemira), poput klađenja ili igranja kartaške igre Sabbaca. Uglavnom, sudeći po onom što smo vidjeli u par sati, očekuje nas pregršt sadržaja koji je dosta dobro iskrojen za Star Wars svemir.
Sam gameplay je prokušan recept i mix svega što nam se sviđa kod ne samo Ubisofta već općenito kod akcijsko avanturističkih igara poput Uncharteda (koji se već u traileru istaknuo kao vjerojatno najveći uzor). S vizualnog aspekta, Outlawsi izgledaju fantastično, što je isto tako jedan od zaštitnih znakova Ubisoftovih igara, pa tako ni ovdje vjerujemo nitko neće imati zamjerke u tom pogledu. Sam svijet, odnosno bolje rečeno svemir je uvjerljiv sa planetima i lokacijama, a arhitektura, NPC-ovi i popratni sadržaj odaju dojam pravog Star Wars settinga. Zvuk je provjerena Star Wars paleta i u tom pogledu posao je odrađen na zadovoljavajućoj razini. Pew-Pew “puškica” zvuči kao na filmu, zvukovi Tie Fightera i općenito zvučni ambijent na lokacijama nas apsolutno transportiraju u Star Wars svemir.
Nekima će se možda određeni aspekti gameplaya činiti previše staromodnim i s premalo rizika, ali mi ćemo biti iskreni i reći da smo odahnuli da se nije išlo u kompliciranje i pretjerane inovacije. Noviteta ima, ali nisu zamorni ili pretjerano istaknuti da bi previše usporavali gameplay. Upravljanje speederima, recimo, dosta podsjeća na Destiny i njegove Sparrowe, dok sam space flight nije pretjerano kompliciran i neće zahtjevati neke posebne skillove za savladati ga. Kao što iščitavate, po pitanju gameplaya možete očekivati dobre kontrole, kameru i prokušane recepte veranja po liticama, trčanja, covera, vožnje/letenja.
Iako se po priznanju developera radi o dosta starijem buildu igre, samo stanje igre na previewu je na zavidnoj razini. Pokoji drop frameratea u gusto naseljenim mjestima je nekako očekivan i vjerujemo da će ekipa iz Massive Entertainmenta ispolirati igru i dovesti sličice u sekundi na željenu (i očekivanu) razinu. Ono što smo odigrali čini se dosta dovršeno za jednu open-world igru i možemo reći da je ovaj rani build igre u boljem stanju nego što je bio npr. Starfield u svom finalnom izdanju.
U zaključnoj misli ovog previewa, teško je ne spomenuti jednu stvar koja se već u premijernom traileru nekako osjećala. Stariji među nama se sjećaju sada već kultne i otkazane igre Star Wars: 1313 i, premda ovde ne igramo kao pripadnik Mandalorian rase, Outlawsi imaju vrlo sličan vibe te smo tijekom igranja imali potpuni vibe da se nalazimo u nikad izašloj 1313 igri. Naravno, ovu činjenicu ne vidimo kao minus, već kao dosta veliki plus. Uz prokušan gameplay, developera iskusnog u open-world tipu igara, Star Wars: Outlaws nam je ostavio dosta dobar okus u ustima i jedva čekamo zaroniti u punu verziju i zajedno s Key Vess spletkariti po bespućima daleke galaksije. Do tada, ostaje nam samo da pričekamo datum izlaska koji definitivno nije daleko (op.aut. 30. kolovoza).