Sony je ovih dana nagradio sve vlasnike PS Vite sa mogućnošću igranja njihovog dugo očekivanog cross over naslova PlayStation All-Star Battle Royale. Beta verzija, koja je dostupna svima bez obzira jesu li PS Plus pretplatnici ili ne, omogućuje svima da iskušaju po prvi put igru prije njenog izlaska za otprilike mjesec dana. Budući da GG uredništvo posjeduje svoj primjerak Vite, a novih igara za Vitu i nema baš previše, upustili smo se i mi u probu ove igre, čisto da malo eliminiramo sušu zanimljivih naslova na ovoj Sonyevoj, još uvijek mladoj konzoli, ali punoj potencijala. Taj potencijal se donekle vidi u ovoj igri, u čijoj izradi je sam Sony sudjelovao, čime su naša očekivanja oko nekih tehničkih stvari bila velika.
Prvenstveno, ta očekivanja se odnose na kontrole, tj. na odnos svih gumbova koje imamo i touch screena. Na sreću, touch screen nije uopće zamoran. Izbornik možete koristiti sa ili bez njega, a unutar igre vam jedino služi da pokupite dodatna oružja/iteme koji se nađu u areni. Što se tiče sadržaja koji vam donosi Battle Royale, offline će vas ostaviti poprilično razočaranim. Tu vam je samo tutorial koji vas provodi kroz sve poteze i komande koje su u igri. Online mode je glavna zvijezda, dostupan vam je ”ranked match” opcija, prije koje birate jednoga od šest dostupnih likova: Kratos, Parappa the Rapper, the Fat Princess, Sweet Tooth, Radec, i Sly Cooper. Svaki od njih ima tri osnovna napada, a što više napadate puni vam se special meter, ukupno na tri moguće razine, koji se aktivira sa R gumbom i može vam donijeti veliku prednost u meču. To se pogotovo odnosi na treći specijalni potez kojeg će popratiti impresivna animacija, a kod nekih likova, i velika količina humora. Poseban je osjećaj biti u središtu pozornosti kada uspijete izvesti taj potez, i samo zbog toga prognoziramo jako dobre bitke, međusobna podbadanja i zadovoljstva koja će mnogi dobiti razbijajući omraženog im lika sa svojim omiljenim likom. To je, vjerujemo, i bit ovakvih cross-over naslova, s kojima je zapravo Nintendo započeo sa svojim Super Smash Bros igrama koje su, očito, bile inspiracija developerima i Sonyu. Sve ostalo je jasno i očekivano izvedeno, L gumb je blokiranje, ”x” je skok sa mogućnošću duplog skoka, comboi postoje (iako ne previše komplicirani ni komboastični) a postoje i oni cheap potezi kao što je Kratosova strijela kojom izdaleka možete napraviti puno jeftine štete, ili Radecova puška.
Svi igrivi likovi
U igri će biti ukupno 20 igrivih likova. Nećemo ispasti previše mudri kad kažemo da u budućnosti možemo očekivati nove DLC likove ako ih se bude tražilo, no ovo je popis onih koje ćete sigurno imati prilikom izlaska igre:
Big Daddy (BioShock)
Cole MacGrath (Infamous)
Colonel Radec (Killzone)
Dante (Devil May Cry
Evil Cole MacGrath (Infamous)
Fat Princess (Fat Princess)
Heihachi Mishima (Tekken)
Jak and Daxter (Jak and Daxter)
Kratos (God of War)
Nariko (Heavenly Sword)
Nathan Drake (Uncharted)
Parappa (PaRappa the Rapper)
Raiden (Metal Gear)
Ratchet and Clank (Ratchet & Clank)
Sackboy (LittleBigPlanet)
Sir Daniel Fortesque (MediEvil)
Sly Cooper (Sly Cooper)
Spike (Ape Escape)
Sweet Tooth (Twisted Metal)
Toro Inoue (Together Everywhere!)
Online igranje je, barem meni, donijelo probleme sa vezom, izbacivajući me sa većine mečeva. To može biti posljedica moje Internet veze, ali i samog hosta igre, no budući da nemam previše iskustva oko online igranja (nikad me previše nije zanimalo) ne mogu ni dati konačnu ocjenu ni dojam oko toga. Sami ćete uvidjeti te moguće probleme skidanjem bete.
Sve u svemu, imamo velika očekivanja od ove igre. Uz možda neke dodatne multiplayer modove i kvalitetan single play, mogla bi oduševiti mnoge prilikom izlaska. Odlična grafika na Vitui, nikakve probleme s kontrolama (iz bilo kojeg aspekta) i sama privlačnost napucavanja sa svim ovim likovima trebala bi dati malu injekciju uspjeha i kvalitetne ponude na Viti koja nas čeka, i koja nam je obećana, ove jeseni i zime. Ovo je, čini nam se, svakako dobar početak. A i puštanje beta verzije te provjeravanje svih mogućih bugova ili nedostataka sa testerima svakako je još jedan dobar potez i pokazatelj da se želi izbaciti što kvalitetniji proizvod od kojeg će svi znati što trebaju očekivati i sami odlučiti da li im treba. Ono što kod nas može povećati ocjenu jest bogati offline modovi, a to se iskreno nadamo da ćemo dobiti.
Leave a Comment