Dio developerksog tima koji je radio na jednoj od najhvaljenijih igara ove godine, indie igre Celeste, radio je i na novom Metroidvania projektu imena Skytorn. Skytorn je bio najavljen još 2016. godine, te je trebao izaći 2017. godine, no nakon nekoliko odgoda i ”zanemarivanja” obećanja, izgleda da je igra od danas službeno otkazana.
”Više ne radimo na Skytornu. Jako nam je žao svih onih koji su čekali igru i bili uzbuđeni zbog njenog izlaska. I mi smo bili. Uložili smo puno vremena, energije i srca u ovaj projekt i dosta smo tužni što nikad neće izaći na tržište”, izjavio je jedan od programera igre Noel Barry te naveo da je glavni razlog za otkazivanje igre činjenica da se nije uspjelo naći rješenja za neka osnovne dizajnerske probleme koji su bili sama osnova igre. Činjenica da je Metroidvania bila, kako kažu, proceduralno generirana, je jedna dio srži tog problema. Berry je zamislio takvu igru u vremenu kad je bio više uzbuđen oko takvog tipa igre i takvog programiranja, no na kraju je to, sada šest godina poslije, ipak predstavljalo nepremostive probleme za proizvodnju dovršenog igraćeg proizvoda. Kako je igra izgledala možete vidjeti u gameplay videu ispod:
Unatoč otkazivanju ove igre, veliki uspjeh Celeste je označio samo daljnji rad ove developerske ekipe, koja nam priprema nova iznenađenja iduće godine.
Leave a Comment