Redatelj Last Storya Hironobu Sakaguchi i dizajner likova u igri, Kimihiko Fujisaka prisustvovali su na zadnjem Iwata Asks intervjuu i pričali o nadolazećem JRPGu za Nintendo Wii. Izdvajamo samo neke od zanimljivih detalja o razvoju igre, dok druge stvari možete pronaći u izvornom članku i samom intervjuu.
-Monolith Soft je morao naučiti Nintendov način pri izradi igara
-To zapravo znači da su morali razviti prototip umjesto potpuno etablirane priče
-Nintendu se prvotno nije svidio scenarij Last Storya, originalni svijet koji je igra imala bio je predepresivan i beživotan
-Igra je prvotno bila bazirana na priči između muškarca i žene, pa su je promijenili na priču o prvacima i borbi, pobjedi.
-Priča je ostala ista, no neke od tema unutar priče su izmijenjene.
Eto, time se GG dovoljno posvetio ovoj dugo očekivanoj igri i njenim fanovima, zar ne? Nema druge nego da pričekamo napokon službeni izlazak i odigramo je kako i zaslužuje. Dodatnu raspravu oko svih pred i postprodukcijskih detalja, kao i raspravu o igri, možete potaknuti na našem forumu.
Izvor:siliconera
Leave a Comment