Izdavač i matična tvrtka Bethesda Softworks potvrdila je kako je predsjednik i bivši glavni izvršni direktor id Softwarea Todd Hollenshead, nakon 17 godina, napustio spomenutu kompaniju. “Nakon mnogo godina, Todd Hollenshead odlučio je napustiti id Software kako bi se mogao baviti drugim osobnim interesima“, napisano je u izjavi. “Iako Todd... Više →
Razer za mase
Osim što je proširio svoju paletu proizvoda, te oživio neke svoje stare uspješnice, Razer je u 2013. godini, godini noviteta, odlučio otići i korak dalje. Nakon silnih noviteta koje nam je Razer u kratkom roku predstavio, poput Razer Edgea, impresivnog tableta upogonjenog Windowsima 8, Razer Atroxa, hi-end fight sticka za... Više →
Tecmo Koei klasici stigli na Android
Tecmo Koei je napravio prilično dobar potez. Naime okupili su nekolicinu svojih klasičnih naslova i izdali ih u obliku kompilacije na Google Play Storeu po cijeni od 5 USD-a (cca 28.61 kn). Tecmo Game Pack sadrži originalnu arkadnu verziju Solomon’s Keya, brutalni NES platformer zvani Mighty Bomb Jack. Treća igra u paketu... Više →
Xbox One, prije i sada…
Obzirom na potpuni zaokret u politici koji je Microsoft napravio u pogledu Xbox One konzole i vjerojatnu konfuziju u glavama potencijalnih Xbox gamera, smatrao sam da je red napraviti pregled ključnih stvari, te baciti pokoji komentar o svemu. A tko zna, možda i razjasnimo pokojem zbunjenom čitatelju (a i nekima... Više →
Otkriveni detalji multiplayera u novom Sonicu
Takashi Iizuka, producent Sonic: Lost Worlda, izjavio je kako će multiplayer biti različit u Wii U i 3DS verziji igre. Wii U verzija igre će imati i kooperativni i versus multiplayer. U kooperativnom načinu igrač će kontrolirati Sonica pomoću Wii U GamePada, a drugi igrač će biti podrška koristeći Wiimote.... Više →
Final Fantasy VI i Secret of Mana stigli na Wii U eShop
Square Enix je u Japanu izdao Final Fantasy VI i Secret of Mana portove na Wii U eShopu. Ova dva Super Nintendo klasika su dostupna za kupnju i preuzimanje putem Virtualne Konzole. Zanimljivo što umjesto Final Fantasyja IV, japanski igrači su odmah dobili mogućnost uživanja u legendarnoj šestici koja je... Više →
Limbo prodan u preko 3 milijuna primjeraka, stiže na iOS
Playdead, danski razvojni tim zaslužan za jednu od najoriginalnijih i najatmosferičnijih igara u zadnjih desetak i kusur godina, fantastični Limbo, danas je objavio da će spomenuta igra uskoro stići i na iOS uređaje. “Ponosni smo što možemo otkriti da je Playdead tim završio razvoj Limboa za iPad, iPhone i iPod... Više →
Star Citizen prikupio gotovo 11 milijuna dolara
Dizajner Chris Roberts i studio Cloud Imperium Games srušili su sve postojeće rekorde prikupivši gotovo 11 milijuna dolara za svoju ambicioznu svemirsku simulaciju. Star Citizen postao je najuspješniji crowdfunding projekt u povijesti. Dosadašnji rekorder bio je sat Pebble s 10,266,845 dolara. Iako je prošlogodišnja Kickstarter kampanja prikupila “samo” 2,134,374 dolara,... Više →
Kojima razmišlja o MGS i MGS 2 remakeu
Tvorac Metal Gear serijala, legendarni Hideo Kojima, navodno razmišlja o remakeu originalne Metal Gear Solid igre i njezinog nastavka Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Naime, GameReactor navodi da je poznati dizajner tijekom jednog od E3 intervjua otkrio da je u potrazi za developerima koji bi radili na remakeu... Više →
Wolfenstein: The New Order je više od bezglave pucačine
Pete Hines iz Bethesde izjavio je kako će Wolfenstein: The New Order imati elemente zbog kojih neće biti obična, linearna pucačina. Za to će se pobrinuti bivši developeri iz Starbreeze studija koji sada nose naziv MachineGames. Naglasio je kako ne rade novi nastavak Wolfensteina zato što svi misle na njega... Više →
Fokus na balansu između težine i zadovoljstva
Kada se proširio glas da će Dark Souls II biti pristupačniji u usporedbi sa zloglasno teškim prethodnikom, fanovi nisu baš bili zadovoljni. No, redatelj igre Yui Tanimura nedavno je izjavio kako pristupačnost ne znači smanjivanje težine, nego da će igra biti više izravnija u donošenju same esencije Dark Soulsa. Tanimura nema... Više →
Fuse
6.6
ocjena
Insomniac Games oduvijek je bio poznat kao Sonyjev first party studio, koji je tijekom posljednjih petnaestak godina na PlayStation konzole donio pregršt nezaboravnih naslova. Insomniac i PlayStation nekako su oduvijek živjeli u određenoj simbiozi – još od simpatičnog zmajića „Špire“ (Spyro the Dragon) u čijim smo avanturama krajem prošlog stoljeća... Više →
Novi Recap Podcast sa GoodGame ekipom donosi reakcije na Until Dawn 2, MGS 3 Remake i prve nominacije za najbolje igre ove godine
Glavna tema ovotjednoga Recap podcasta je polagani (ali sigurni) nestanak fizičkih kopija videoigara...
[ODIGRALI SMO]: Proveli smo četiri sata igrajući Star Wars: Outlaws i donosimo prve dojmove
U možda (definitivno) najturbulentnijem razdoblju za Star Wars franšizu, fandom je fragmentiran i dočekivanje na nož novih “dodataka” u ovaj univerzum je već postao standard...
Resident Evil 4 remake je do sada prodan u preko osam milijuna primjeraka
Resident Evil 4 remake se i dalje prodaje veoma dobro, a to potvrđuju i novi prodajni rezultati koje je Capcom službeno otkrio...
Isprobali smo nekoliko sjajnih HORI dodataka za Nintendo Switch
Tvrtka HORI poznata je po kvalitetnim licenciranim dodacima za Nintendo Switch, a upravo nekoliko takvih dodataka dospjelo je i u naše ruke...