Obzirom na potpuni zaokret u politici koji je Microsoft napravio u pogledu Xbox One konzole i vjerojatnu konfuziju u glavama potencijalnih Xbox gamera, smatrao sam da je red napraviti pregled ključnih stvari, te baciti pokoji komentar o svemu. A tko zna, možda i razjasnimo pokojem zbunjenom čitatelju (a i nekima... Više →
Otkriveni detalji multiplayera u novom Sonicu
Takashi Iizuka, producent Sonic: Lost Worlda, izjavio je kako će multiplayer biti različit u Wii U i 3DS verziji igre. Wii U verzija igre će imati i kooperativni i versus multiplayer. U kooperativnom načinu igrač će kontrolirati Sonica pomoću Wii U GamePada, a drugi igrač će biti podrška koristeći Wiimote.... Više →
Final Fantasy VI i Secret of Mana stigli na Wii U eShop
Square Enix je u Japanu izdao Final Fantasy VI i Secret of Mana portove na Wii U eShopu. Ova dva Super Nintendo klasika su dostupna za kupnju i preuzimanje putem Virtualne Konzole. Zanimljivo što umjesto Final Fantasyja IV, japanski igrači su odmah dobili mogućnost uživanja u legendarnoj šestici koja je... Više →
Limbo prodan u preko 3 milijuna primjeraka, stiže na iOS
Playdead, danski razvojni tim zaslužan za jednu od najoriginalnijih i najatmosferičnijih igara u zadnjih desetak i kusur godina, fantastični Limbo, danas je objavio da će spomenuta igra uskoro stići i na iOS uređaje. “Ponosni smo što možemo otkriti da je Playdead tim završio razvoj Limboa za iPad, iPhone i iPod... Više →
Star Citizen prikupio gotovo 11 milijuna dolara
Dizajner Chris Roberts i studio Cloud Imperium Games srušili su sve postojeće rekorde prikupivši gotovo 11 milijuna dolara za svoju ambicioznu svemirsku simulaciju. Star Citizen postao je najuspješniji crowdfunding projekt u povijesti. Dosadašnji rekorder bio je sat Pebble s 10,266,845 dolara. Iako je prošlogodišnja Kickstarter kampanja prikupila “samo” 2,134,374 dolara,... Više →
Kojima razmišlja o MGS i MGS 2 remakeu
Tvorac Metal Gear serijala, legendarni Hideo Kojima, navodno razmišlja o remakeu originalne Metal Gear Solid igre i njezinog nastavka Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Naime, GameReactor navodi da je poznati dizajner tijekom jednog od E3 intervjua otkrio da je u potrazi za developerima koji bi radili na remakeu... Više →
Wolfenstein: The New Order je više od bezglave pucačine
Pete Hines iz Bethesde izjavio je kako će Wolfenstein: The New Order imati elemente zbog kojih neće biti obična, linearna pucačina. Za to će se pobrinuti bivši developeri iz Starbreeze studija koji sada nose naziv MachineGames. Naglasio je kako ne rade novi nastavak Wolfensteina zato što svi misle na njega... Više →
Fokus na balansu između težine i zadovoljstva
Kada se proširio glas da će Dark Souls II biti pristupačniji u usporedbi sa zloglasno teškim prethodnikom, fanovi nisu baš bili zadovoljni. No, redatelj igre Yui Tanimura nedavno je izjavio kako pristupačnost ne znači smanjivanje težine, nego da će igra biti više izravnija u donošenju same esencije Dark Soulsa. Tanimura nema... Više →
Fuse
6.6
ocjena
Insomniac Games oduvijek je bio poznat kao Sonyjev first party studio, koji je tijekom posljednjih petnaestak godina na PlayStation konzole donio pregršt nezaboravnih naslova. Insomniac i PlayStation nekako su oduvijek živjeli u određenoj simbiozi – još od simpatičnog zmajića „Špire“ (Spyro the Dragon) u čijim smo avanturama krajem prošlog stoljeća... Više →
Nordic Games kupio dva Atarijeva IP-ja
Uskoro bismo mogli zaigrati nove Desperados i Silver igre, no novi nastavci spomenutih igara definitivno neće izaći pod pokroviteljstvom Atarija. Naime, Nordic Games je otkrio kako je kupio prava na dva Atarijeva IP-ja, a u pitanju su gore spomenuti naslovi. Dogovor oko preuzimanja prava na Desperados i Silver postignut je... Više →
Povodom izlaska Deadpoola izašao i launch trailer
Napokon je došao i taj dan. GoodGame je od početka pratio razvoj i sve novosti oko prve samostalne igre Marvelovog anti heroja, a sada vam sa velikim zadovoljstvom javljamo da se nalazi na policama raznih trgovina i web kataloga. Zašto takvo oduševljenje? Pa, izuzev kvalitete samog gameplaya (za koji moja... Više →
Hideo Kojima zainteresiran u SmartaGlass i Kinect
Hideo Kojima izrazio je interes za upotrebu Kinecta i SmartGlassa u Xbox One verziji nadolazećeg Metal Gear Solida 5: The Phantom Pain. “Kinect je sam po sebi bogat raznim mogućnostima, a ja bih želio pronaći način kako implementirati zadavanje naredbi putem glasa i kretanje pomoću gestura”, izjavio je Kojima tijekom... Više →
Novi Recap Podcast sa GoodGame ekipom donosi reakcije na Until Dawn 2, MGS 3 Remake i prve nominacije za najbolje igre ove godine
Glavna tema ovotjednoga Recap podcasta je polagani (ali sigurni) nestanak fizičkih kopija videoigara...
[ODIGRALI SMO]: Proveli smo četiri sata igrajući Star Wars: Outlaws i donosimo prve dojmove
U možda (definitivno) najturbulentnijem razdoblju za Star Wars franšizu, fandom je fragmentiran i dočekivanje na nož novih “dodataka” u ovaj univerzum je već postao standard...
Resident Evil 4 remake je do sada prodan u preko osam milijuna primjeraka
Resident Evil 4 remake se i dalje prodaje veoma dobro, a to potvrđuju i novi prodajni rezultati koje je Capcom službeno otkrio...
Isprobali smo nekoliko sjajnih HORI dodataka za Nintendo Switch
Tvrtka HORI poznata je po kvalitetnim licenciranim dodacima za Nintendo Switch, a upravo nekoliko takvih dodataka dospjelo je i u naše ruke...