Hideo Kojima je bio zadnja gost/faca iz gaming industrije koji je gostovao u serijalu intervjua o gaming dizajnu Critical Path Project. U razgovoru sa voditeljima projekta ovih intervjua Kojima je izjavio da mu je važnije da igrač suosjeća sa likom iz igre u određenoj situaciji. Važnije je poistovjetiti se s... Više →
Australski developer dobio zeleno svjetlo za Wii U
Australski developer neobičnog naziva Nnooo nedavno je dobio odobrenje za razvijanje igara za nadolazeću Nintendovu konzolu Wii U. Studio baziran u Sydneyju prvi je australski studio koji je i dobio to odobrenje. Nnooo je izrađivao igre za Nintendo još od vlastitog osnutka 2006. i najpoznatiji je po američkom WiiWare launch... Više →
Prvi Wasteland 2 in-game screenshot
Inxile je objavio prvi screenshot Wasteland 2 igre, koja je još u ranom razvoju. Slika prikazuje grupu wastelandera u borbenom položaju i Scorpitrona (jednog od neprijatelja iz originalne igre), u neprijatnom i opustošenom okruženju benzinske postaje. Wasteland 2 je nastavak nevjerojatno popularne RPG igre Wasteland još iz 1988. godine i... Više →
One Piece Romance Dawn – prvi trailer
Namco Bandai nas je jako iznenadio sa najavom One Piece PSP RPG igre. Najava je došla iznenada i prilično nas je obradovala. Danas je izašao prvi trailer. Romance Dawn u pokretu izgleda impresivno i biti će prava šteta ako ne dođe do lokalizacije. Što se tiče JRPG-a, Europa je tradicionalno... Više →
Developer FIFE ne žuri u novu generaciju konzola
David Rutter, izvršni producent FIFE 13, izjavio je da developer EA Canada trenutno ne radi na nastavcima iduće generacije nogometnog serijala. Sve što je ekipa željela postići u današnja vremena bilo je i više nego moguće na postojećem hardveru. Još nisu došli do trenutka da kada sve što žele uvrstiti... Više →
Assassin’s Creed III u dijelovima?
U javnost je izašla vijest koja je prvenstveno poslana zaposlenicima GameStop dućana direktno iz Ubisofta. U bilješci stoji zahvala za pomoć u promociji nadolazećeg Assassin’s Creeda 3 te se najavljuje plan već spomenutog developera – izrada DLCa za igru. Ako se ne radi samo o traču, Ubisoft organizira razvojni tim... Više →
Ubisoft nema velike investicije u Wii U
Yves Guillemot, šef Ubisofta, izjavio je da kompanija nema velike investicije u Wii U zato što je relativno jeftino razvijati nove igre za konzolu, a portovi koštaju manje od milijun eura. Na pitanje koliki je budžet dodijeljen za Nintendovu novu konzolu, odgovorio je da od sedam igara koje planiraju objaviti... Više →
Dyad i na PS Viti?
Shawn McGrath, developer novog PSN naslova Dyad, apstraktne mješavine utrke, napucavanja i puzzlea, nagovijestio je da bi igra mogla biti prebačena i na PS Vitu. McGrath ipak priznaje da bi prebacivanje na handheld konzolu bilo teško s obzirom na vizuale koji su na PlayStationu 3 već neodoljivi. Staviti ih na... Više →
Developeri Mortal Kombata žele raditi na igri drugačijeg žanra
NetherRealm Studios, developerski tim koji stoji iza Mortal Kombata, na čelu s Ed Boonom planiraju izradu nove igre. Ne, ne radi se o Injustice:Gods Among Us koja ulazi u već njima i prepoznato područje fighting igara, nego o igri koja bi jače iskakala iz tih okvira. U intervjuu za PlayStation... Više →
Zaigrajte stolni nogomet!
Grip Games je objavio izlazak downloadable igre Foosball 2012. Da, radi se o simulaciji (simulaciji?) stolnog nogometa, a izaći će na PSN. Točnije, igra će biti igriva na PlaySttion 3 i PS Vita platformama i omogućavati će cross-platforming igranje. Igra će koštati 7 Eura, sa snažno izraženim online igranjem, uz... Više →
Nove slike za Southpark igru
Nažalost, još uvijek nemam neke veće i važnije informacije vezane za novu Southpark igru. No, da sve ne ostane na tome ili da neki možda ne pomisle da ta igra nikada neće doći, THQ je objavio par novih screenova. South Park: The Stick of Truth je nadolazeća RPG igra temeljena... Više →
Nintendo ne mari za snagu novih konzola
Možete u njih ugraditi i mlazni motor – Nintendo naizgled ne mari koliko će snažne biti nove konzole Sonyja i Microsofta. Satoru Iwata se prisjetio da su mnogi prilikom objavljivanja Wiija govorili da se Nintendo treba prestati baviti proizvodnjom hardvera. Razlog za takav pristup kod izrade Wiija bio je taj... Više →
[OSVRT]: Kaiserpunk kombinira grand strategiju i city-builder elemente, a više o igri otkrio nam je suosnivač Overseer Gamesa Mario Mihoković
Baš kao što smo imali priliku upoznati Željka Kosa i njegovu igru Pompeii: The Legacy, u istom studiju i uredu razvija se još jedan zanimljiv projekt – Kaiserpunk...
[ODIGRALI SMO]: Proveli smo četiri sata igrajući Star Wars: Outlaws i donosimo prve dojmove
U možda (definitivno) najturbulentnijem razdoblju za Star Wars franšizu, fandom je fragmentiran i dočekivanje na nož novih “dodataka” u ovaj univerzum je već postao standard...
Balatro je premašio brojku od pet milijuna prodanih primjeraka
Senzacija među indie igrama, roguelite kartaški hit Balatro, službeno je prešao magičnu granicu od pet milijuna prodanih primjeraka...
Isprobali smo nekoliko sjajnih HORI dodataka za Nintendo Switch
Tvrtka HORI poznata je po kvalitetnim licenciranim dodacima za Nintendo Switch, a upravo nekoliko takvih dodataka dospjelo je i u naše ruke...