Peter Molyneux je prilično misteriozan tip. Nakon mnoštva (polu)hitova njegov najnoviji projekt na papiru djeluje prilično ludo. Mnogi gameri diljem svijeta su se zapitali da li Peter možda nije skrenuo s uma? Kome bi uopće na pamet palo napraviti videoigru s divovskom kockom? Mi ljudi smo po prirodi znatiželjna bića, sve bi htjeli saznati i skloni smo novac tj. bezvrijedni papir trošiti na hrpu beznačajnih stvari. Oni to znaju i iskorištavaju našu naivnost.
Dobri gospodin Molyneux početkom travnja nas je iznenadio objavom kako napušta Lionhead i odlazi raditi u novi studio prigodno nazvan 22Cans. Prvi projekt ove talentirane ekipe zgubidana je zanimljiv niz eksperimenata (22) koji će kao cilj imati stvaranje nečega (originalne igre?) što će nas na kraju prilično impresionirati. Pitamo se što bi to moglo biti? Da li je Molyneux dobio iznenadno prosvjetljenje? Drevno znanje Annunakija? Uspio je dešifrirati Vojničev manuskript? Pročitao je u cijelosti Necromonicom i nije poludio? 1000 pitanja, 1000 odgovora, a jedino tko zna pravu istinu je David Icke.
Ideja kao ideja je prilično luda – u središtu prvoga eksperimenta se nalazi kocka koju igrači trebaju tuckati i na kraju će samo jedan od njih otkriti nešto što će ga zapanjiti i impresionirati. Navedeno otkriće bi trebalo u potpunosti promijeniti pogled na svijet dotičnoga sretnika. Ali naravno kao svačemu, tako i ovdje postoji kvaka 22. Kao jedinstveni jednokratni DLC u igri će se pojaviti ručna dijamantna sjekirica koja će imati veliku moć razbijanje ali, ali… Navedeni predmet će biti dostupan po cijeni od 50 000 dolara (cca 300 000 kn) i jedini koji će ga moči kupiti su ruski oligarsi, kineski tajkuni, arapski šeici i ostatak populacije koji čine malih 1 % udjela cjelokupnoga svjetskoga stanovništva.
Ovaj zanimljivi i pomalo bizarni eksperiment ima svoje strogo predviđeno vrijeme trajanja (2 godine) i pojaviti će se na PC-u, iOS-u te Androidu. Pitamo se, pitamo koji će konačan rezultat posljednjeg eksperimenta biti i koja je poenta svega ovoga. Ovce će vjerojatno iz znatiželje ići vidjeti o čemu se ovdje radi, dok će se ostatak gamerske populacije smijati ovim jeftinim marketinškim trikovima i forama harlekina zvanoga Molydeux. Dragi čitatelji vrijeme će pokazati kako će se ovaj projekat razviti i što ćemo naučiti iz njega…
Predviđeni početak Curiosity: What’s Inside the Cube projekta je sredina rujna, a podnaslov je dodan naknadno prije par dana radi sličnosti s jednim malim beznačajnim NASA projektom. Kocka će se sastojati od nekoliko desetaka milijuna dijelova i samo jedna osoba će imati priliku saznati što se nalazi u njenome središtu. Ovo bi moglo biti jedno od najvećih iznenađenja u industriji videoigara, a istodobno bi moglo biti jedno od velikih razočaranja.
[youtube_sc url=”http://www.youtube.com/watch?v=b72HoQSQmEk&feature=player_embedded” width=”600″ height=”335″]
Leave a Comment